anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę kupić produktu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Dziadok_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

Właśnie się zarejestrowałem. Próbowałem kupić filtry do kawy i karmelizowaną skórkę z cytryny. Otrzymuję tę wiadomość za każdym razem, gdy płacę. Próbowałem zapłacić kartą i Blik. Wybrałem dostawę kurierem i pocztą.

Foto.PNG

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Napisz coś więcej bo obrazka na razie nie widzimy do momentu zatwierdzenia go przez moderatorów.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dziadok_Tadeusz Cześć. 🙂  Z której oferty chciałeś skorzystać i na którym etapie zakupów pojawia się komunikat? 

oznacz moderatorów
Dziadok_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

cytryna i filtry 

Na ostatnim etapie. Kiedy prowadzę numer Blik. Lub wprowadź dane karty i kliknij zapłać

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dziadok_Tadeusz Rozumiem, dziękuję. Czy mogę Cię prosić o sprawdzenie, czy ten sam błąd będzie się pojawiał po wyczyszczeniu plików cookies i w innej przeglądarce?

oznacz moderatorów
Dziadok_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

Tak, kilka minut. spróbuję

oznacz moderatorów
Dziadok_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

Poszedłem z innej przeglądarki - dokładnie ten sam błąd

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dziadok_Tadeusz Przekażę to do Działu Technicznego i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów
Dziadok_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

To samo z aplikacją mobilną.

photo_2022-11-23_19-18-39.jpg

oznacz moderatorów
Dziadok_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

jest informacja?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dziadok_Tadeusz Cześć. 🙂 Powinieneś już bez problemów dokończyć zakupy. Sprawdzałeś to na swoim koncie? 

oznacz moderatorów
Dziadok_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

Super! Dziękuję bardzo! 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

hmmm. jak widać na załaczonym obrazku weryfikację użytkowników allegro ma opanowane do perfekcji 

oznacz moderatorów