anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę odebrać kuponu

Client:116061548
#1 Nowicjusz#

Cześć

Chciałem odebrać kupon na 10zł za pobranie aplikacji, ale po kliknięciu przycisku "odbierz" pojawia się komunikat, że nie znaleziono takiej promocji. Zakupów jeszcze nie robiłem, jaki może być powód? Czy admin może ręcznie przydzielić mi taki kod? Produkt, który mnie interesuje może się niedługo skonczyć.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Tam jest podstawowy warunek, aplikacja po raz pierwszy albo po 2letniej przerwie.

oznacz moderatorów

Client:116061548
#1 Nowicjusz#

Ano pierwszy raz.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116061548 napisz proszę do nas przez ten formularz kontaktowy

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:116061548
#1 Nowicjusz#

Nieważne, po reinstalacji aplikacji udało się odebrać. Dzieki za dobre chęci, pozdrawiam.

oznacz moderatorów