Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 16.01.2021 odbierałem paczkę z paczkomatu z multi skrytki . Dzień był mroźny próbując otworzyć skrytkę aplikacją było słychać że zamek otwiera a drzwiczki były zamknięte. Próbowałem otworzyć kilkakrotnie aż się udało . Wyjąłem jedną paczkę i zamknąłem drzwiczki. Próbowałem ponownie aby drugą wyjąć ale już się nie udało. Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem. Usłyszałem iż będę mógł odebrać w poniedziałek. Więc ok. Poniedziałek dzwonię na infolinię po tym jak kurier odjechał od paczkomatu i słyszę iż została wydana dyspozycją przełożenia paczki do innej skrytki i dostanę nowy kod odbioru. Mamy dzisiaj czwartek i na infolini słyszę to samo. Jak odebrać paczkę?
@InPost Skoro wiecie, co miało miejsce, tak trudno skontaktować się Wam z @DARCIO_2005 ?
Dlaczego każecie dzwonić na infolinię. Jesteście na tej społeczności, by udzielać wsparcia, więc nawiążcie kontakt z @DARCIO_2005 i załatwcie sprawę, jak Pan Bóg przykazał.
Czy to takie skomplikowane?