Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy próbuje opłacić zakup przez przelew po kilku sekundach wyrzuca mnie ze strony logowania banku z komunikatem, że ze względów bezpieczeństwa powinienem skorzystać z innej przeglądarki lub urządzenia. Nie mam takich problemów gdy loguje się do banku bez pośrednictwa allegro.
Ktoś jeszcze ma takie problemy? Gdzie to zgłosić?
@Cynocefal czy problem występuje również, gdy korzystasz z innej przeglądarki? Jeśli nie, to wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki, z której korzystasz. To powinno pomóc 🙂
Mam ten problem we wszystkich przeglądarkach (mozzilli, chrome, operze, edgu); chrome aktualizowałem, mozille przeinstalowałem. Wyczyszczenie pamięci też niestety nie pomogło.
@Cynocefal jeśli problem dotyczy momentu logowania do konta to musisz to wyjaśnić w swoim banku.