
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Cześć, nie mogę wejść do swojego koszyka. Od kilku dni pokazuje mi się komunikat "ups, coś poszło jie tak wygląda, że to problem po naszej stronie", o co chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pewnie kolejna awaria , o tej porze dnia wchodzi sporo zamówień .... a dzisiaj CISZA jak makiem zasiał .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie działa mi koszyk. Wrzuciłam tam kilka przedmiotów ale nie mogę dokończyć zakupów. Wyświetla się informacja że coś jest nie tak że strony Allegro. Co można z tym zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Spróbuj pod inną przeglądarką.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie korzystam z przeglądarki. Mam zainstalowaną aplikację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tutaj zwykle coś nie działa poza sprawnym naliczaniem prowizji od sprzedaży .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@anetawozniak91 @AnavriN_0 Czy możecie przesłać tutaj zrzut lub zdjęcie z tym komunikatem?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie da się dodać prezent screena. Jakąś masakra....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skorzystaj z ikonki aparatu:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam takiej ikonki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AnavriN_0 Jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS (Apple) wejdź w App Store i pobierz aplikację Allegro: https://apps.apple.com/pl/app/allegro/id305659772?l=pl
Jeśli korzystasz z urządzenia na Androidzie, wejdź w Google Play i pobierz aplikację Allegro: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.allegro&hl=pl&gl=US

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale ja korzystam już z aplikacji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AnavriN_0 W takim razie zaktualizuj proszę swoją wersję aplikacji. Sprawdziłam tę sytuację u siebie na telefonach z systemem iOS i Android, nie napotkałam na problem opisywany przez Ciebie.
Zaktualizuj swoją aplikację i jeśli ten komunikat wciąż będzie się pojawiał, to napisz mi z jakiej wersji aplikacji korzystasz i z jakiego urządzenia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaktualizowałam i koszyk już działa. Dziękuję bardzo za pomoc!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AnavriN_0 Bardzo się cieszę, miłych zakupów 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest informacja że "ups coś poszło nie tak. Problem leży po naszej stonie"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak można przesłać zrzut? Tu nic nie działa...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AnavriN_0 Rozumiem, że do swojego koszyka również chcesz przejść z telefonu? Czy masz zainstalowaną aplikację Allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry. Dlaczego nie działa koszyk od 2 dni. Wrzuciłam tam produkty i nie mam możliwości ich kupić. W załączeniu prezent screen.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AnavriN_0 Cześć. Czy mogę prosić o ponowne przesłanie zrzutu ekranu? Nie widzę go w wątku.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »