anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę skontaktować się ze sprzedawcą nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości, co robić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:73052451
#7 Wielbiciel#

Nie mogę  się  dodzwonić  do sprzedawcy  i nie dopisuje  na  wiadomość  co mam teraz zrobić. Bo zrezygnowałem z kupna przedmiotu i nie wiem czy dostanę  wzrost pieniędzy  .wiem że  on ma na to 14 dni.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:73052451 jeśli nie dostaniesz zwrotu w termini napisz tu ponownie .... pomożemy 😀

oznacz moderatorów
Client:73052451
#7 Wielbiciel#

Ok dzięki. Czekam teraz  na kasę.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:73052451 Nie pisz maili, nie dzwoń, tylko otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej ma obowiązek odpowiedzieć, a po 24 godzinach możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro. Jeśli zrezygnowałeś z zakupu, sprzedawca musi Ci oddać całą wpłatę.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Autor wątku nie napisał w jaki sposób zrezygnował z zakupu . Jeśli anulował dyskusji nie otworzy .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Autor wątku nie napisał w jaki sposób zrezygnował z zakupu . Jeśli zrezygnował poza systemowym anulowaniem, dyskusję otworzy .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

😁

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

😄

oznacz moderatorów
Client:73052451
#7 Wielbiciel#

Przez aplikację w telefonie  anulowałem  zakup wszystko legalnie tak jak mam prawo do tego bo towar jeszcze nie był  wysłany do mnie.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:73052451 Jeśli anulowałeś, jest metoda zastępcza zamiast Dyskusji. Napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

i poproś o pomoc.

Sprzedawca po anulowaniu ma obowiązek zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeśli nie poprosisz o pomoc Allegro, sprzedawca może Cię zwodzić, tym bardziej że nie reaguje na inne próby kontaktu.

Trzeba było od razu napisać, że anulowałeś zakup na stronie Allegro.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:73052451 Nie ma obowiązku anulowania zakupu na stronie allegro, każdy sposób jest zasadny, mail itd. ale jest to łatwiejszy sposób na zmotywowanie sprzedawcy do zwrotu środków, powinien oddać bezzwłocznie ale w ciągu 14 dni. Na razie poczekałbym.😁

oznacz moderatorów
Client:73052451
#7 Wielbiciel#

Ok dzięki  za odpowiedź.  Miłego dnia  Życzę. 

oznacz moderatorów
Client:73052451
#7 Wielbiciel#

Ok dzięki  za  odpowiedź i  Życzę  miłego dnia. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73052451 poprosiłam o wysłanie wiadomości do sprzedającego z przypomnieniem o zwrocie wpłaty za anulowany zakup. Nie martw się, na pewno wszystko się wyjaśni i otrzymasz zwrot. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:73052451
#7 Wielbiciel#

Dzięki  wielkie  za  pomoc.  

oznacz moderatorów
Client:73052451
#7 Wielbiciel#

dzięki  wielkie  za  pomoc  życzę  miłego  dnia. 

oznacz moderatorów