anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę skontaktować się ze sprzedawcą - uszkodzony towar (leżaki ogrodowe)

udorotau
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, w ubiegłym tygodniu kupiłam w dwóch transakcjach 3 leżaki ogrodowe

niestety dwa z nich okazały się zepsute - obydwa mają tak napięty materiał, że leżak samoistnie składa się - górna część opada na plecy osoby która wykona ruch do przodu, ponadto jeden ma źle zszytą górną część oparcia - materiał odstaje mocno od stelaża

od piątku usiłuję skontaktować się ze sprzedawcą pod podanym numerem telefonu - numer niedostępny

proszę o pomoc w skontaktowaniu się ze sprzedawcą

ewentualnie o informację czy jeśli odstąpię od umowy i zwrócę towar, odzyskam wykorzystaną dostawę w ramach smart oraz kupon 100zł przyznany za dołączenie do allegro pay, który wykorzystałam przy tym zakupie?

Pozdrawiam Dorota Urbańczyk

 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

@udorotau nie dzwoń tylko złóż reklamację przez 1 centrum wiadomości allegro lub 2 dyskusję odpowie do 24h

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@udorotau Najlepiej rozpocznij dyskusję. Sprzedający będzie miał 24 godziny, żeby w niej odpowiedzieć. Jeśli tego nie zrobi, do sporu włączy się Allegro.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@udorotau Nie ma jak się skontaktować to otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów