Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ratunku, błagam Was o pomoc…
Mąż z programu my benefit miał możliwość wykupienia vouchera na Allegro w kategorii Sport i Turystyka. Mierzyliśmy się z zamiarem zakupu sanek dla Bliźniaków i wszystkie wymogi były spełnione wiec podjęliśmy dezycję by ten voucher wykupić.
Sanki znajdują się w kategorii
sport i turystyka -> sporty zimowe -> sanki
nieatety również są przypisane do drugiej kategorii „dziecko „ i voucher się nie wyświetla. Kontaktowaliśmy się z infolinia, chatem jak i konsultantami droga mailowa i za każdym razem dostaje informacje ze przyjęli zgłoszenie i będą kontaktować się z działem technicznym. Każdorazowo odpisuje mi inna osoba nie rozwiązując problemu. Prosili bym wysyłała print screeny wszystko potwierdziłam jednak nadal nic. Przepychanka trwa już ponad tydzień a ja nadal nie mogę zakupić sanek, bo voucher się nie wyświetla. Ręce mi już opadają…
prosze pomóżcie
@mor3la zapoznałam się z Twoją korespondencją na ten temat i rozumiem co powoduje problem. Działam w tej sprawie i poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź jak możemy pomóc w tej sytuacji.
@mor3la a nie prościej napisać do sprzedawcy i poprosić o wystawienie w innej kategorii 1 sztuki dla Ciebie 🙂
Niestety gdy prosiłam jednego sprzedawcę, nie zgodził się bo gdyby wystawił to w kategorii sport i turystyka -> inne koszt prowizji za sprzedaż wzrosła by o ok 40 zł 😏 tak mi odpisał.
@mor3la bardzo mi przykro, ale nie mamy możliwości zmiany kategorii kart zakupionych w platformach benefitowych. W tej sytuacji możesz spróbować zwrócić tę kartę do My Benefit, w tym celu skontaktuj się proszę z wydawcą karty (My Benefit).
Innym moim pomysłem jest również wiadomość do sprzedającego, nie ma on możliwości wystawienia oferty w kategorii Sport i turystyka > Sporty zimowe > Sanki, a jeśli wystawi w kategorii "Pozostałe" to faktycznie opłata będzie większa, ale być może wyrazi zgodę na wystawienie jednej sztuki w dziale Sport i turystyka wybierając inną kategorię z porównywalną opłatą.
To jest chore, przepychanka trwa… jednak Allegro wprowadziło nas w błąd, a nie My Benefit. Nie polecam, jestem użytkownikiem od 14 lat i takie traktowanie stałych klientów jest nie na miejscu. Nie potraficie przyznać się ze Wasz system nie funkcjonuje dobrze, błędne koło. Zamiar postarać się naprawić swoj błąd to odpowiedz ze nic nie możecie poradzić. Słabe.