Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Widziałam, że ktoś już opisywał tę sytuację, ale było to rok temu, a ja dalej się z tym męczę.
Co mam zrobić kiedy nie mogę wystawić recenzji produktom, które kupiłam? Pole recenzji się blokuje po jednym znaku i nie daje więcej wpisać. Zmiana/ czyszczenie przeglądarki nie przynosi efektów. Proszę o popracowanie nad tą usterką, bo jak widać nielicznym, ale nadal się trafia 😞 A jednak recenzje są bardzo ważne i nie raz ważą na decyzji o zakupie produktu.
Oznaczę moderatorów, bo może mają już jakiś sposób na takie przypadki
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Podrzucam jeszcze link do wpisu sprzed roku
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/dlaczego-nie-dzia%C5%82%C4%85-wpisywanie-...
Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki.
Widocznie masz pecha, 🙂
@Client:104984281 czy problem dotyczy tylko przeglądarki Firefox? Czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu obrazującego co się dzieje, gdy próbujesz napisać recenzję?
Mam dokładnie taki sam problem. Czasami co najwyżej mogę wpisać 1 literę w polu recenzja. Także używam Firefoxa w najnowszej wersji 99.0.1.
@broker22 problem pojawia się tylko na tej przeglądarce? Czy wyczyściłeś pamięć podręczną i ciasteczka? Czy możesz podesłać zrzut ekranu obrazujący ten problem?