anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wysłać wiadomości do Kupującego - błąd przy wysyłaniu. Allegro Lokalnie

gothic75
#8 Zapaleniec#

Witam od wczoraj nie mogę się skontaktować z osobami które chcą ode mnie kupić przedmioty ( wiadomości/czat )

Próbowałem przez przeglądarki Opera, Google Chrome, Firefox. We wszystkich przypadkach te same objawy.

1.JPG2.JPG3.JPG

4.JPG

Sprawdzałem na czterech komputerach, telefonie i tablecie te same objawy. System na komputerach: Windows 7, 8, 10 i Mac OS. Na telefonie Android 6.01 tablet Android 9. 

Przeglądarki bez wtyczek, zaktualizowane do najnowszej wersji.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gothic75, dzięki za zgłoszenie i opis problemu. Będę to weryfikowała z działem technicznym. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Agent555
#17 Koryfeusz#

@mr_oma  u mnie podobna sytuacja, nie mogę wysłać pytania do sprzedawcy do jednego przedmiotu 

Dodam że mogę. ogólnie wysyłać pytania sprzedawcom, tylko do jednego przedmiotu nie mogę .

Wysyłam zrzut ekranu, na samym dole napis na żółto

Screenshot_20220804-094341.png

oznacz moderatorów

gothic75
#8 Zapaleniec#

Witam i jak z moją sprawą ? Próbowałem też w kafejce internetowej i u klienta któremu instalowałem nowy komputer. Te same objawy są co napisałem wyżej.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@gothic75 Niestety nie mamy jeszcze rozwiązania tego problemu - tą sprawą zajmuje się już Dział Techniczny 🙂 Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

gothic75
#8 Zapaleniec#

Dzięki za info 😉 czekam 😊

oznacz moderatorów

gothic75
#8 Zapaleniec#

Co w mojej sprawie bo cały czas jest ten problem. Zaczyna mnie to już irytować bo nie mam kontaktu z kupującymi ani oni ze mną.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@gothic75 Bardzo mi przykro mi, ale nie mamy jeszcze rozwiązania tego problemu, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów