Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam od wczoraj nie mogę się skontaktować z osobami które chcą ode mnie kupić przedmioty ( wiadomości/czat )
Próbowałem przez przeglądarki Opera, Google Chrome, Firefox. We wszystkich przypadkach te same objawy.
Sprawdzałem na czterech komputerach, telefonie i tablecie te same objawy. System na komputerach: Windows 7, 8, 10 i Mac OS. Na telefonie Android 6.01 tablet Android 9.
Przeglądarki bez wtyczek, zaktualizowane do najnowszej wersji.
@gothic75, dzięki za zgłoszenie i opis problemu. Będę to weryfikowała z działem technicznym. 🙂
@mr_oma u mnie podobna sytuacja, nie mogę wysłać pytania do sprzedawcy do jednego przedmiotu
Dodam że mogę. ogólnie wysyłać pytania sprzedawcom, tylko do jednego przedmiotu nie mogę .
Wysyłam zrzut ekranu, na samym dole napis na żółto
Witam i jak z moją sprawą ? Próbowałem też w kafejce internetowej i u klienta któremu instalowałem nowy komputer. Te same objawy są co napisałem wyżej.
@gothic75 Niestety nie mamy jeszcze rozwiązania tego problemu - tą sprawą zajmuje się już Dział Techniczny 🙂 Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.
Dzięki za info 😉 czekam 😊
Co w mojej sprawie bo cały czas jest ten problem. Zaczyna mnie to już irytować bo nie mam kontaktu z kupującymi ani oni ze mną.
@gothic75 Bardzo mi przykro mi, ale nie mamy jeszcze rozwiązania tego problemu, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.