Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas wpisywania tekstu dostaję informację że opinia nie może byś wystawiona bo zawiera niedozwolone znaki.
"Przesyłka dotarła 13 dni po czasie. Wybrałam tylko dlatego tego sprzedawcę bo oferował dostawę na pojutrze. Nikt się ze mną nie kontaktował że jest jakieś opóźnienie. Dopiero po mojej interwencji ktoś się odezwał. Pani miała jutro sprawdzić i oddzwonić i nie zadzwoniła. Nie dostałam żadnej rekompensaty."
Nie ma tutaj niedozwolonych znaków???
Znaków nie ale może chodzi o słowo „przesyłka”
nie można już oceniać wysyłki
Cześć, @Milka121. Proszę, podeślij zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu.
@Milka121 Treść w sekcji "oceń swoje doświadczenia" zawiera niedozwolone znaki (zgodnie z komunikatem na zrzucie) - usuń je proszę i pojawi się możliwość dodania opinii. 😊
Które znali są niedozwolone w tekście, bo ja takich nie widzę ???
Tekst: Przesyłka dotarła 13 dni po czasie. Wybrałam tylko dlatego tego sprzedawcę bo oferował dostawę na pojutrze. Nikt się ze mną nie kontaktował że jest jakieś opóźnienie. Dopiero po mojej interwencji ktoś się odezwał. Pani miała jutro sprawdzić i oddzwonić i nie zadzwoniła. Nie dostałam żadnej rekompensaty.
@Milka121 przed "bo" zamiast przecinka i spacji masz dwie spacje😉, ale myślę, że jest tak jak pisała Monika, Ty oceniasz przesyłkę, a nie sprzedającego
@Milka121 Sprzedawca nie oferuje dostawy, gdyż nie jest przewoźnikiem. W opinii masz za zadanie ocenić sprzedawcę, a nie przewoźnika. Tymczasem Ty chcesz go ukarać za opóźnienie, któremu zawinił przewoźnik.
W dodatku oceniasz zgodność z opisem na 1*. Czy otrzymany przedmiot naprawdę jest całkowicie niezgodny z opisem?