Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z zamawianiem przesyłek za granicę. Konkretnie chodzi o niemcy
sprzedawcy oferują wysyłke za granicę! ale gdy ustawie swój adres to wyświetla sie komunikat
Sprzedający nie wysyła do Twojego kraju. Zmień adres lub wybierz inną metodę dostawy.
nie mogę sobie z tym poradzić. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc
@thetaczka W tym wątku pisałam, że aktualnie mamy potwierdzony błąd jeśli chodzi o wysyłki do Niemiec i w przypadku niektórych zamówień takie sytuacje mogą się pojawiać. Nasz zespół techniczny pracuje już nad jego rozwiązaniem, dlatego przepraszam za niedogodności i poproszę Cię o cierpliwość. Wkrótce ten problem powinien zniknąć.
Mam identyczny problem . Widzę ze zapytanie o taka sama sytuacje jak moja było jakiś czas temu temu . Jak rozwiązać ta sytuacje?
Witam.
Mam ten sam problem już od dwóch miesięcy. Obojętnie co bym chciał kupić, u sprzedawcy który wysyła też do Niemiec, kończy się zakup w koszyku z powiadomieniem, sprzedający nie wysyła do tego kraju, proszę o zmianę adresu do wysyłki!
Nikt nie mógł mi wyjaśnić dlaczego tak jest.
W przyszłości będę kupować w innych sklepach.
Pozdrawiam.
@Kornel-32, podasz przykładowy numer oferty, w której widzisz taki komunikat?
Dobry wieczór.
Naprzyklad oferta 12324763223. Szukałem oferty z wysyłką do Niemiec.
Niestety nie udało mi się nic kupić od tego sprzedawcy.
przecież tu chodzi o brak numerów EPR. Nie ma dnia, żeby ktoś na forum nie pytał, dlaczego nie można wybrać przesyłki do Niemiec.
to nie jest żaden błąd.
Przepisy w Niemczech i we Francji nie zezwalają na sprzedaż i wysyłkę produktów do ich krajów, jeśli sprzedający nie ma odpowiednich numerów EPR. Dlatego jeśli nie doda numerów EPR właściwych dla danego kraju, pomimo, że wybierzesz opcję wysyłki do Niemiec, czy Francji system allegro nie zezwoli na finalizację takiej transakcji. Ot i cała filozofia. Niestety sprzedawca nie może wybrać sobie dowolnie krajów do których wysyła, bo jak ma włączone np. DPD zagranica to wskoczą mu w cennik wszystkie kraje obsługiwane przez tego kuriera i potem są problemy 🙂 a wystarczyłoby, żeby allegro umożliwiło wyrzucenie z listy Niemiec i Francji, bo jak ktoś się nie zarejestruje w ich systemie to nie może tam wysyłać niczego.
Mam niestety taki sam problem z zamawianiem z dostawą do Niemiec. Jak widzę temat tego problemu był już poruszany dwa miesiące temu . Problem ten dotyczy wszystkich zamówień a nie tylko niektórych. Pisałam również w tej kwestii do Allegro ale NIESTETY jak do tej pory nic w tej kwestii nie zostało naprawione. Kiedy w końcu można spodziewać się rozwiązania tego problemu?
Witam
Klient zgłosił dzisiaj podobny problem dotyczący poniższej oferty.
https://allegro.pl/oferta/meska-kurtka-wrangler-pleated-jacket-rozmiar-m-8109335216
Sprzedający nie wysyła do Twojego kraju. Zmień adres lub wybierz inną metodę dostawy."
@Jeans-net a masz ustawiony numer EPR?
@thetaczka @szafir741 @22kilometry taki komunikat jest związany z rozszerzoną odpowiedzialnością producenta (jest to wymóg, który wynika z dyrektywy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych). Jeżeli sprzedający nie doda numeru EPR w niemieckim rejestrze LUCID.
Przepisy w Niemczech i we Francji nie zezwalają na sprzedaż i wysyłkę produktów do ich krajów, jeśli sprzedający nie ma odpowiednich numerów EPR. Dlatego jeśli nie doda numerów EPR właściwych dla danego kraju:
Dziękuję za odpowiedź ale niestety z tego co widzę nasz problem nie zostanie rozwiązany ponieważ nie wiem dlaczego ale żaden ze sprzedawców oferujących dostawy do Niemiec widać nie ma podanych takich informacji. Pisałam już do kilku sprzedawców w tej sprawie i żaden nie posiada informacji o podanych przez Panią wymogach. Jak przedstawiam Im problem, nie mają pojęcia o jakichś przepisach mowa, za to twierdzą że do tej pory nie mieli problemów z wysyłką do Niemiec i to problem mojego konta, że źle wybieram opcje dostawy. Niestety nie mam żadnej możliwości takiego wyboru. Tłumaczenie w czym problem czasami na nic się zdaje, sprzedawca twierdzi że to moja wina ,mój problem. Dziwną sprawą jest fakt, że żaden ze sprzedawców jak wspomniałam nie wie w czym problem ,co powinien zrobić aby rozwiązać ten problem. Może potrzebna jest konkretna informacja na ALLEGRO o takowych wymaganiach co powinno wyjaśnić i zamknąć tan problem.Pozdrawiam
Skoro nawet nie wiedzą o tym wymogu to nie mogą wysyłać swoich produktów do Niemiec.
Większość sprzedawców nawet jak się dowie w czym problem zamknie go tak samo jak zrobiliśmy to my, czyli przestanie wysyłać towar do Niemiec - problem rozwiązany.
Informacja od Allegro o konieczności uzupełnienia numeru EPR był na przełomie czerwca-lipca wysyłana do wszystkich sprzedawców.
@szafir741 wysyłaliśmy komunikację do sprzedających na ten temat, a szczegółowe informacje można znaleźć w tym artykule. Przed wprowadzeniem tych zmian organizowaliśmy też specjalne webinary, aby sprzedający byli gotowi na tą zmianę.
No cóż...widać niestety nie wszystkie informacje są czytane przez sprzedawców...szkoda. Gdyby było inaczej nie byłoby w ogóle tego tematu ,nie było by tego problemu, a grono klientów , nie tylko ja ,byłoby zadowolonych jak do tej pory z zakupów na ALLEGRO. Teraz niestety pozostaje poszukać innych możliwości robienia zakupów, innych sklepów...szkoda. Pozdrawiam
@szafir741 Ale allegro nie jest niczemu winne i Ci sprzedawcy też, nikt nie będzie rejestrował się do Niemieckiego systemu i rozliczał z opakowań dla kilku zamówień w roku - chyba, że ktoś jest typowo nastawiony na rynek niemiecki.
Owszem , ma Pani rację ...jednak faktem jest, że duże grono sprzedawców , między innymi ci sprzedawcy do których pisałam zapytanie w tej kwestii, nie mieli pojęcia o takim obowiązku. Czyli po prostu nie czytali tego rozporządzenia. Oczywiście tak jak Pani wspomniała, nie każdemu sprzedawcy będzie sie to opłacało, ale też w kwestii informacji i sprostowania wystarczyłoby w opcji dostawy tzn, kraju dostawy usunąć oba kraje i byłoby wszystko jasne. Nie wprowadzałoby w błąd kupującego i nie nie wprowadzało całego zamieszania. W każdym bądź razie dziękuję za wyczerpującą informację i jeszcze raz pozdrawiam.
The seller does not ship to your country. Change the address or select a different delivery option.
Cześć. Zawsze mogłem kupować bez problemów, ale niestety już nie mogę. chociaż sprzedawca twierdzi, że ma wysłać do niemiec, pojawia się komunikat o błędzie, że nie mogę zamówić z niemiec, wybierz inny kraj. Czy ktoś mógłby mi pomóc, proszę?