Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błąd podczas przetwarzania płatności online. Bank twierdzi że nie nie ma zapytań. Wcześniej już płaciłem za zakupy tą kartą i wszystko było OK
Limit, przypisana do konta? wyczyść przeglądarkę.
Karta przypisana do konta i bez limitu
Sprawdzone w Chrome i Mozilla. W obu jest tak samo. W aplikacji mobilnej również jest ten sam komunikat. Dziękuję i pozdrawiam.
NUMER ZAMÓWIENIA
Daję: Opłać zakup - wybieram metoda dostawy - płatność - wybieram - metoda płatności - zaznaczam: karta płatnicza. Dostaję przekierowanie na płatność - podaję epin ... itd
W końcowym efekcie ciągle ten sam w/w komunikat.
Nadmienię, iż mimo statusu NOWICJUSZ z serwisu Allegro prywatnie korzystam ponad 20 lat!
@rbdim Ponownie proszę Cię o wskazanie zamówienia, w którym obecnie występuje problem z płatnością kartą. Przy zamówieniu, które wskazałeś, wybraną metodą płatności jest BLIK.
Jeśli problemem są u Ciebie płatności BLIKIEM, skontaktuj się ze swoim bankiem, żeby wyjaśnić co jest przyczyną.
NUMER ZAMÓWIENIA
@rbdim Powinieneś od nas otrzymać wiadomość mailową z prośbą o dodatkowe dane. Zanim na nią odpiszesz, sprawdź proszę czy problem się powtórzy, kiedy odepniesz kartę tutaj, usuniesz pliki cookies i przy kolejnej płatności zapiszesz kartę ponownie.
Witam. Dodatkowe dane już wysłałem. Pozdrawiam