Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie rozumiem dlaczego nie mogę zapłacić karta za przedmioty. Inne karty używałam a ta z PKO zwykła karta nie działa. Chciałabym wiedzieć czy ktoś miał już taka sytuacje jak ja
@Client:41658476 A karta jest aktywowana?
Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46
Jak przebiega płatność w sklepach internetowych z wdrożoną usługą 3D- Secure? Kiedy płacisz kartą w internecie, podajesz dane karty: numer karty, data ważności, kod CVC2/CVV2 (trzycyfrowy numer umieszczony na odwrocie karty). Podczas niektórych transakcji poprosimy Cię jeszcze o dodatkowe potwierdzenie.
Bez problemu można płacić karta wydaną przez PKO.
Ważne aby karta była aktywna (trzeba dokonać nią przynajmniej jednej fizycznej transakcji z PIN-em) i nie miała blokady transakcji online. Sprawdź też limity, bo możesz mieć ustawione na 0 (i chyba właśnie tak jest domyślnie) i wtedy nie zapłacisz (sprawdzisz to np. w ipko).
Jak będzie wymagana weryfikacja 3D Secure to będziesz musiał podać kod z smsa lub potwierdzić w apce IKO, w zależności jak masz ustawioną weryfikację). Jak nadal używasz karty zdrapki, to niestety musisz uaktualniać metodę autoryzacji.
Coś jest na rzeczy, bo dokonałem jednej i drugiej płatności w innym sklepie - na allegro przestało działać, nie pojawia się miejsce do wpisania autoryzacji.
Czyszczenie danych strony i przypisanych ciastek nie działa.
@mattimp Czy możesz dodać zrzuty ekranu przedstawiające problem? Oczywiście możesz zasłonić wrażliwe informacje.
Mam okienko z logiem banku, tak jak było wcześniej, nie pojawia się okienko do wpisania kodu.
Jest tylko link "rezygnuję z płatności" - ciekawy jest fakt który zauważyłem po kolejnej próbie - nie dociera push z kluczem, jakby od allegro nie wychodziło infor że jest potrzebne.
Bank sprawdzał prawidłowośś działania systemów, nie zauważyli żadnych problemów
@mattimp Dziękuję za opisanie sytuacji, ale mimo wszystko potrzebne będą zrzuty ekranu całej strony (łącznie z paskiem URL, datą oraz godziną).
Do tego sprawdź to proszę na innej przeglądarce, a także po wyłączeniu wtyczek przeglądarki (czyli rozszerzeń typu adblock etc.)
Jak będę miał dostęp wieczorem do komputera wrzucę co trzeba
Wszelkie wtyki które moga powodować kolizje w skryptach - wyłączone
Inne przeglądarki nawet w trybach prywatnych sprawdzone - efekt ten sam
@mattimp Zgodnie z komunikatem, powinieneś zaakceptować transakcję na swoim telefonie. Rozumiem, że żadne powiadomienie nie przychodzi? Czy przychodzi w formie kodu, którego nie możesz tutaj wpisać?
Teraz po długim czasie oczekiwania wyskoczyło jakieś nietypowe okienko z prośbą podanie kodu z karty. Jakiś błąd i
Nie nie dostaję nic na telefon , prośby o potwierdzenie też nie mam.
Kiedyś przychodził SMS i przepisywałem go do okienka które wkleiłem wcześniej
Tam gdzie jest "rezygnuję" pojawiała się rameczka na przepisanie kodu z SMS
@mattimp Zgłoszę tę sytuację do operatora płatności i wrócę tutaj z odpowiedzią. Jeśli spieszy Ci się z zakupem, to spróbuj skorzystać z innej metody płatności (np. BLIK).
Dam radę. Czasem karta się przydaje, ale to nie jest pilny temat.
@mattimp Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie 🙂