anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zapłacić karta- chyba chodzi o 3D security

Client:41658476
#1 Nowicjusz#

Nie rozumiem dlaczego nie mogę zapłacić karta za przedmioty. Inne karty używałam a ta z PKO zwykła karta nie działa. Chciałabym wiedzieć czy ktoś miał już taka sytuacje jak ja 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:41658476 A karta jest aktywowana?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46

Jak przebiega płatność w sklepach internetowych z wdrożoną usługą 3D- Secure? Kiedy płacisz kartą w internecie, podajesz dane karty: numer karty, data ważności, kod CVC2/CVV2 (trzycyfrowy numer umieszczony na odwrocie karty). Podczas niektórych transakcji poprosimy Cię jeszcze o dodatkowe potwierdzenie.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/karta-platnicza-apple-pay-google-pay/jak-zaplacic-karta-za-z...

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Bez problemu można płacić karta wydaną przez PKO.
Ważne aby karta była aktywna (trzeba dokonać nią przynajmniej jednej fizycznej transakcji z PIN-em) i nie miała blokady transakcji online. Sprawdź też limity, bo możesz mieć ustawione na 0 (i chyba właśnie tak jest domyślnie) i wtedy nie zapłacisz (sprawdzisz to np. w ipko).

Jak będzie wymagana weryfikacja 3D Secure to będziesz musiał podać kod z smsa lub potwierdzić w apce IKO, w zależności jak masz ustawioną weryfikację). Jak nadal używasz karty zdrapki, to niestety musisz uaktualniać metodę autoryzacji.

oznacz moderatorów

mattimp
#8 Zapaleniec#

Coś jest na rzeczy, bo dokonałem jednej i drugiej płatności w innym sklepie - na allegro przestało działać, nie pojawia się miejsce do wpisania autoryzacji.

Czyszczenie danych strony i przypisanych ciastek nie działa.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mattimp Czy możesz dodać zrzuty ekranu przedstawiające problem? Oczywiście możesz zasłonić wrażliwe informacje. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mattimp
#8 Zapaleniec#

Mam okienko z logiem banku, tak jak było wcześniej, nie pojawia się okienko do wpisania kodu.

Jest tylko link "rezygnuję z płatności" - ciekawy jest fakt który zauważyłem po kolejnej próbie - nie dociera push z kluczem, jakby od allegro nie wychodziło infor że jest potrzebne.

Bank sprawdzał prawidłowośś działania systemów, nie zauważyli  żadnych problemów

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mattimp Dziękuję za opisanie sytuacji, ale mimo wszystko potrzebne będą zrzuty ekranu całej strony (łącznie z paskiem URL, datą oraz godziną). 

Do tego sprawdź to proszę na innej przeglądarce, a także po wyłączeniu wtyczek przeglądarki (czyli rozszerzeń typu adblock etc.)

oznacz moderatorów

mattimp
#8 Zapaleniec#

Jak będę miał dostęp wieczorem do komputera  wrzucę co trzeba

oznacz moderatorów

mattimp
#8 Zapaleniec#

mattimp_0-1711479740509.png

https://allegro.pl/transakcja/367a5ed0-eba3-11ee-bcc9-9b6263912087/zamowienie?selectedDeliveryAddres...

Wszelkie wtyki które moga powodować kolizje w skryptach - wyłączone

Inne przeglądarki nawet w trybach prywatnych sprawdzone  - efekt ten sam

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mattimp Zgodnie z komunikatem, powinieneś zaakceptować transakcję na swoim telefonie. Rozumiem, że żadne powiadomienie nie przychodzi? Czy przychodzi w formie kodu, którego nie możesz tutaj wpisać? 

oznacz moderatorów

mattimp
#8 Zapaleniec#

Teraz po długim czasie oczekiwania wyskoczyło jakieś nietypowe okienko z prośbą podanie kodu z karty. Jakiś błąd i

mattimp_0-1711480087124.png

 

 

 

Nie nie dostaję nic na telefon , prośby o potwierdzenie też nie mam.

Kiedyś przychodził SMS i przepisywałem go do okienka  które wkleiłem wcześniej

oznacz moderatorów

mattimp
#8 Zapaleniec#

Tam gdzie jest  "rezygnuję" pojawiała się rameczka na przepisanie kodu z SMS

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mattimp Zgłoszę tę sytuację do operatora płatności i wrócę tutaj z odpowiedzią. Jeśli spieszy Ci się z zakupem, to spróbuj skorzystać z innej metody płatności (np. BLIK). 

oznacz moderatorów

mattimp
#8 Zapaleniec#

Dam radę. Czasem karta się przydaje, ale to nie jest pilny temat.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mattimp Napisaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie 🙂 

oznacz moderatorów