anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zapłacić za żadne zamówienie

Client:43692975
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, nie mogę zapłacić za żadne zamówienie żadną z trzech kart (Visa, Visa i MasterCard). Otrzymam za każdym razem komunikat "Błąd podczas przetwarzania płatności online". Wszystkie karty mają środki. Nie przekierowuje na stronę weryfikacji 3D. Próbowałem różnych przeglądarek i aplikacje. Wcześniej nie było problemów z płatnościami. Ponadto aplikacja prosi teraz o kod potwierdzający z wiadomości e-mail, ale kod potwierdzający nie przychodzi. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43692975 Skonsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43692975 Jeśli chodzi o aplikację, problem powinien ustąpić po jej aktualizacji. Natomiast problem z weryfikacją 3DS musisz wyjaśnić bezpośrednio z bankiem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:43692975
#7 Wielbiciel#

Przecież napisałem, że kod weryfikacyjny z aplikacji nie przychodzi (sprawdziłem folder ze spamem). Bank odpowiedział, że płatność została odrzucona przez sklep. Z pozostałymi dwoma bankami wynik jest taki sam.

oznacz moderatorów