Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie mogę zapłacić za żadne zamówienie żadną z trzech kart (Visa, Visa i MasterCard). Otrzymam za każdym razem komunikat "Błąd podczas przetwarzania płatności online". Wszystkie karty mają środki. Nie przekierowuje na stronę weryfikacji 3D. Próbowałem różnych przeglądarek i aplikacje. Wcześniej nie było problemów z płatnościami. Ponadto aplikacja prosi teraz o kod potwierdzający z wiadomości e-mail, ale kod potwierdzający nie przychodzi.
@Client:43692975 Skonsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Client:43692975 Jeśli chodzi o aplikację, problem powinien ustąpić po jej aktualizacji. Natomiast problem z weryfikacją 3DS musisz wyjaśnić bezpośrednio z bankiem.
Przecież napisałem, że kod weryfikacyjny z aplikacji nie przychodzi (sprawdziłem folder ze spamem). Bank odpowiedział, że płatność została odrzucona przez sklep. Z pozostałymi dwoma bankami wynik jest taki sam.