anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge dokonac platnosci

xxxmarta
#7 Wielbiciel

Witam juz 10 raz próbuje dokonać płatności dzwoniłam do swojego nbanku powiedzieli ze problem jest po stronie allegro ze nie księguje tej płatności prosze o rozwiązanie sprawy z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@xxxmarta jak rozumiem problem dotyczy Twojego ostatniego zamówienia? W którym momencie pojawia się problem z płatnością? Czy otrzymujesz jakiś komunikat błędu? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xxxmarta
#7 Wielbiciel

Jest komunikat nadal nie wiemy co z platnoscia a potem platnosc nie udana tak z ostatnim zamowieniem mam problem z płatnością 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@xxxmarta u nas przy tej płatności widoczna jest informacja, że to problem z autoryzacją, czyli rzecz do wyjaśnienia z bankiem. 
Czy możesz spróbować opłacić to zamówienie korzystając z innej metody płatności? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xxxmarta
#7 Wielbiciel
  • Jak juz pisałam najpierw sprawdziłam w banku zanim do was sie zgłosiłam więc proszę o naprawienie tej ipcjibzawsze place karta i tak tez dalej chce płacić 
oznacz moderatorów