Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 24 sierpnia dokonałem zakupu telefonu Iphone 12 mini na allegro lokalnie. Sprzedający bardzo opóźniał wysyłkę. Finalnie telefon przyszedł do mnie z uszkodzonym modułem WI-Fi i Bluetooth. Rozpoczęłem dyskusję ze sprzedającym, ten oczywiście wypierał się że to nieprawda i że ja musiałem telefon uszkodzić. Przesłałem nagrania, zdjęcia do dyskusji na których widać wadę. Sprzedający twierdził że telefon musiał mi upaść i się uszkodzić. Przesłałem szczegółowe zdjęcia które wykluczają upadek telefonu. Miałem sprzęt do niego odesłać aby rozpatrzył reklamacje, aczkolwiek poddałem w wątpliwość to czy reklamacja zostanie rozpatrzona rzetelnie. Finalnie nie chciał dalej rozpatrywać reklamacji, nie chciał wysyłki telefonu i reklamacje odrzucił. Po paru dniach dostałem możliwość od allegro w dyskusji - złożyć wniosek do allegro protect co uczyniłem. Cała konwersacja jest dostępna dla działu technicznego allegro. Jednak mimo wszystko dostaje maile od allegro że mam odesłać sprzęt do sprzedawcy, w dyskusji allegro nie odpowiada. Do kogo mam odesłać sprzęt skoro sprzedawca odrzucił reklamacje i nie chce aby wysłać do niego sprzęt? Proszę allegro o przeanalizowanie dokładnie konwersacji w dyskusji. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:58581685 Odpisz im, że to sprzedający ma obowiązek odebrać wadliwy towar samodzielnie, na własny koszt i że sprzedający odmawia odbioru towaru.