Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie moge opłacić zakupów przez bank ale tylko przez PNB Paribas .
pojawia się komunikat ze muszę „ Twoja przeglądarka nie jest wspierana i żeby się zalogować do banku muszę zaktualizować lub zainstalować nowa przeglądarkę
@cynia199810 Cześć. 🙂 Czy zgodnie z komunikatem zaktualizowałaś przeglądarkę lub pobrałaś przeglądarkę wspieraną przez administratora Twojego banku?
Tak. . Mam aktualne wszystko .
do banku moge się logować . Ale prZez Allegro nie
@cynia199810 A czy próbowałaś skorzystać z innej przeglądarki? Jeśli problem się powtarza, to skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem.
@cynia199810 a czy nie masz tam czasem konta firmowego ? Gdzieś widziałem wątek że z konta firmowego BNP są problemy z płatnościami, natomiast z kont osobistych nie było problemów. Zdaje sie że ma to związek z jakimis nowymi zabezpieczeniami . Gdzieś tutaj na gadane powinien być wątek o tym
W Pnb mam konto prywatne .
furmowe santander i nie ma problemów .
@cynia199810 Najprościej to usunąć starą przeglądarkę i zainstalować jeszcze raz w najnowszej wersji > a jak wtedy nie będzie działać to kontakt z bankiem.
Mam ten sam problem czy u Pani został on rozwiązany ?
Nie został rozwiązany .
Wysłałam screny do Allegro tak jak prosili.
oplacam przez blik
@cynia199810 To może trzeba zaktualizować wersję aplikacji bankowej na telefonie.
Wszystko aktualne . Wraz z usunięciem i sciągnięciem Allegro
U mojej cioci identyczny temat. BNP Paribas, dokładnie ten sam komunikat. Przy próbie zapłacenia przelewem.
Przegladarka „Mi Przeglądarka” i „chrome” obie aktualne. Aplikacja Allegro tez aktualna.
@cynia199810 @Leszczynska26 @Client:48622245 w tej sytuacji poproszę Was o kontakt z bankiem, skoro problem pojawia się konkretnie przy BNP Paribas, to pewnie oni będą mogli podpowiedzieć, co zrobić, aby go rozwiązać.
Od czwartku nie mają nic do powiedzenia...
Czy ktoś rozwiązał problem lub wie co robić? Nie mogę wejść na konto banku i zaplacic za zakupy w aplikacji GoMobile, wyświetla ciagle "przeglądarka nie jest wspierana". Sprawdzałam na każdej innej przegladarce i ciągle to samo. Ponad tydzień temu wszystko było ok...
@Client:45821693 konsultujemy to i damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź!
Ten sam problem przy płatności PayU zgłoszony w czwartek w zeszłym tygodniu do banku,brak odpowiedzi do tej pory.
Mam ten sam problem z BNP przez allegro aplikacje w telefonie nic nie przechodzi,przez laptopa wszystko przechodzi,logując się bezpośrednio przez przeglądarkę na stronę banku mogę robić przelewy.Ale tu ważna informacja taka sama sytuacja jest w aplikacji Empik więc BNP zrobiło jakąś durna aktualizację i najwidoczniej coś nie pykło.
Również mam ten sam problem...
@keny_12345 @Liaa_K @fraqson Po naszej stronie jest wszystko w porządku. Konsultujemy problem z administratorem płatności PayU. Proszę was o jeszcze chwilę cierpliwości. Sprawdźcie proszę, czy problem występuje również na komputerze w przeglądarce. Otrzymaliśmy sygnały od innych kupujących, że w ten sposób udało im się opłacić zakupy.