anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge opłacić zakupów przez Pnb Paribas bank

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Nie moge opłacić zakupów przez bank ale tylko przez PNB Paribas . 
pojawia się komunikat ze muszę „ Twoja przeglądarka nie jest wspierana i żeby się zalogować do banku muszę zaktualizować lub zainstalować nowa przeglądarkę 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cynia199810 Cześć. 🙂 Czy zgodnie z komunikatem zaktualizowałaś przeglądarkę lub pobrałaś przeglądarkę wspieraną przez administratora Twojego banku? 

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Tak. . Mam aktualne wszystko . 
do banku moge się logować . Ale prZez Allegro nie 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cynia199810 A czy próbowałaś skorzystać z innej przeglądarki? Jeśli problem się powtarza, to skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem. 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@cynia199810  a czy nie masz tam czasem konta firmowego ? Gdzieś widziałem wątek że z konta firmowego BNP są problemy z płatnościami, natomiast z kont osobistych nie było problemów. Zdaje sie że ma to związek z jakimis nowymi zabezpieczeniami . Gdzieś tutaj na gadane powinien być wątek o tym

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

W Pnb mam konto prywatne . 
furmowe santander i nie ma problemów . 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@cynia199810 Najprościej to usunąć starą przeglądarkę i zainstalować jeszcze raz w najnowszej wersji > a jak wtedy nie będzie działać to kontakt z bankiem.

oznacz moderatorów

Client:48622245
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem czy u Pani został on rozwiązany ? 

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Nie został rozwiązany . 
Wysłałam screny do Allegro tak jak prosili. 
oplacam przez blik 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@cynia199810 To może trzeba zaktualizować wersję aplikacji bankowej na telefonie.

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Wszystko aktualne . Wraz z usunięciem i sciągnięciem Allegro 

oznacz moderatorów

Leszczynska26
#1 Nowicjusz#

U mojej cioci identyczny temat. BNP Paribas, dokładnie ten sam komunikat. Przy próbie zapłacenia przelewem.

 

Przegladarka „Mi Przeglądarka” i „chrome” obie aktualne. Aplikacja Allegro tez aktualna.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cynia199810 @Leszczynska26 @Client:48622245 w tej sytuacji poproszę Was o kontakt z bankiem, skoro problem pojawia się konkretnie przy BNP Paribas, to pewnie oni będą mogli podpowiedzieć, co zrobić, aby go rozwiązać. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

fraqson
#7 Wielbiciel#

Od czwartku nie mają nic do powiedzenia...

oznacz moderatorów

Client:45821693
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś rozwiązał problem lub wie co robić? Nie mogę wejść na konto banku i zaplacic za zakupy w aplikacji GoMobile, wyświetla ciagle "przeglądarka nie jest wspierana". Sprawdzałam na każdej innej przegladarce i ciągle to samo. Ponad tydzień temu wszystko było ok...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45821693 konsultujemy to i damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

fraqson
#7 Wielbiciel#

Ten sam problem przy płatności PayU zgłoszony w czwartek w zeszłym tygodniu do banku,brak odpowiedzi do tej pory.

 

 

oznacz moderatorów

keny_12345
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem z BNP przez allegro aplikacje w telefonie nic nie przechodzi,przez laptopa wszystko przechodzi,logując się bezpośrednio przez przeglądarkę na stronę banku mogę robić przelewy.Ale tu ważna informacja taka sama sytuacja jest w aplikacji Empik więc BNP zrobiło jakąś durna aktualizację i najwidoczniej coś nie pykło. 

oznacz moderatorów

Liaa_K
#7 Wielbiciel#

Również mam ten sam problem... 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@keny_12345 @Liaa_K @fraqson Po naszej stronie jest wszystko w porządku. Konsultujemy problem z administratorem płatności PayU. Proszę was o jeszcze chwilę cierpliwości. Sprawdźcie proszę, czy problem występuje również na komputerze w przeglądarce. Otrzymaliśmy sygnały od innych kupujących, że w ten sposób udało im się opłacić zakupy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów