anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie moge opłacić zakupów przez Pnb Paribas bank

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Nie moge opłacić zakupów przez bank ale tylko przez PNB Paribas . 
pojawia się komunikat ze muszę „ Twoja przeglądarka nie jest wspierana i żeby się zalogować do banku muszę zaktualizować lub zainstalować nowa przeglądarkę 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cynia199810 Cześć. 🙂 Czy zgodnie z komunikatem zaktualizowałaś przeglądarkę lub pobrałaś przeglądarkę wspieraną przez administratora Twojego banku? 

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Tak. . Mam aktualne wszystko . 
do banku moge się logować . Ale prZez Allegro nie 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cynia199810 A czy próbowałaś skorzystać z innej przeglądarki? Jeśli problem się powtarza, to skontaktuj się bezpośrednio ze swoim bankiem. 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@cynia199810  a czy nie masz tam czasem konta firmowego ? Gdzieś widziałem wątek że z konta firmowego BNP są problemy z płatnościami, natomiast z kont osobistych nie było problemów. Zdaje sie że ma to związek z jakimis nowymi zabezpieczeniami . Gdzieś tutaj na gadane powinien być wątek o tym

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

W Pnb mam konto prywatne . 
furmowe santander i nie ma problemów . 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@cynia199810 Najprościej to usunąć starą przeglądarkę i zainstalować jeszcze raz w najnowszej wersji > a jak wtedy nie będzie działać to kontakt z bankiem.

oznacz moderatorów

Client:48622245
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem czy u Pani został on rozwiązany ? 

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Nie został rozwiązany . 
Wysłałam screny do Allegro tak jak prosili. 
oplacam przez blik 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@cynia199810 To może trzeba zaktualizować wersję aplikacji bankowej na telefonie.

oznacz moderatorów

cynia199810
#7 Wielbiciel#

Wszystko aktualne . Wraz z usunięciem i sciągnięciem Allegro 

oznacz moderatorów

Leszczynska26
#1 Nowicjusz#

U mojej cioci identyczny temat. BNP Paribas, dokładnie ten sam komunikat. Przy próbie zapłacenia przelewem.

 

Przegladarka „Mi Przeglądarka” i „chrome” obie aktualne. Aplikacja Allegro tez aktualna.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cynia199810 @Leszczynska26 @Client:48622245 w tej sytuacji poproszę Was o kontakt z bankiem, skoro problem pojawia się konkretnie przy BNP Paribas, to pewnie oni będą mogli podpowiedzieć, co zrobić, aby go rozwiązać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fraqson
#7 Wielbiciel#

Od czwartku nie mają nic do powiedzenia...

oznacz moderatorów

Client:45821693
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś rozwiązał problem lub wie co robić? Nie mogę wejść na konto banku i zaplacic za zakupy w aplikacji GoMobile, wyświetla ciagle "przeglądarka nie jest wspierana". Sprawdzałam na każdej innej przegladarce i ciągle to samo. Ponad tydzień temu wszystko było ok...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45821693 konsultujemy to i damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fraqson
#7 Wielbiciel#

Ten sam problem przy płatności PayU zgłoszony w czwartek w zeszłym tygodniu do banku,brak odpowiedzi do tej pory.

 

 

oznacz moderatorów

keny_12345
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem z BNP przez allegro aplikacje w telefonie nic nie przechodzi,przez laptopa wszystko przechodzi,logując się bezpośrednio przez przeglądarkę na stronę banku mogę robić przelewy.Ale tu ważna informacja taka sama sytuacja jest w aplikacji Empik więc BNP zrobiło jakąś durna aktualizację i najwidoczniej coś nie pykło. 

oznacz moderatorów

Liaa_K
#7 Wielbiciel#

Również mam ten sam problem... 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@keny_12345 @Liaa_K @fraqson Po naszej stronie jest wszystko w porządku. Konsultujemy problem z administratorem płatności PayU. Proszę was o jeszcze chwilę cierpliwości. Sprawdźcie proszę, czy problem występuje również na komputerze w przeglądarce. Otrzymaliśmy sygnały od innych kupujących, że w ten sposób udało im się opłacić zakupy. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów