Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej od tygodnia czasu mam problem z płatnościami za zakupione towary karta revolut której używam od lat .
wcześniej nie było problemu , karta przypisana i działała.
Teraz za każdym razem odrzuca płatność czy za przedmioty.
Po konsultacji z Revolut problem nie rozwiązany.
@PinkyPinky Jaką informację otrzymałeś od firmy Revolut?
Mam ten sam problem. Revoult twierdzi że
Wygląda na to, że Twoja karta jest zablokowana po stronie sprzedawcy. Radzę skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia tej kwestii.
Natomiast allegro
że płatność z wykorzystaniem karty, której dane podał mi Pan w poprzedniej wiadomości nie będzie możliwe na naszej stronie
Karta aktywna, nie płacić w sklepie i przez internet. Na Allegro przechodzi płatność inna kartą.
Dziwna sprawa że tylko ta karta nie działa
@PawelWasz tak jak napisaliśmy w wiadomości e-mail, skontaktuj się proszę z supportem Revoluta, aby to wyjaśnić. Nie możemy podać powodu nieudanych płatności tą kartą.
Ich odpowiedzi jest następująca:
"Wygląda na to, że Twoja karta jest zablokowana po stronie sprzedawcy. Radzę skontaktować się ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia tej kwestii.
Oraz
Niestety nie możemy zobaczyć przyczyny odrzucenia, ponieważ transakcja nie pojawia się w naszym systemie. Oznacza to, że prośba od sprzedawcy nie dotarła do nas, a problem wystąpił po stronie sprzedawcy."
Pieniądze nie są w żaden sposób blokowane, więc oni fabrycznie transakcji nie wiedzą.
Pytają co widać Waszej stronie. Jaki jest powód niezrealizowania transakcji
@PawelWasz Proszę, abyś wątpliwości w tej sprawie kierował w korespondencji numer 36121991. Ja nie jestem w stanie podać Ci szczegółów płatności.