Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Do końca roku nie było problemów. Teraz allegro prosi o numer pin. I dalej nie przechodzi płatność. Napisałam do allegro 3 maile w tej sprawie ale chyba zmieniony jest system komunikacji od nowego roku bo wracają a ja nie mam jak uregulowac za zakupy. Kart od dawna tej samej używam.
@Client:80757250 Tak, chyba zmieniły się zasady i teraz już zawsze trzeba podawać ten numer. Pewności nie mam, dlatego piszę "chyba", ale moim zdaniem się zmieniły. Pisz do Allegro na czacie, wyjaśnienie otrzymasz po chwili.
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12
@Client:80757250, od 1.01.2021 r. konieczne są dodatkowe kroki uwierzytelniające transakcje internetowe kartami płatniczymi. Dlatego teraz dokonując zakupu, musisz podać dane karty, kod, który dostaniesz sms-em (3D Secure) oraz PIN do karty. Czy po wpisaniu PIN-u do karty, pojawia Ci się jakiś komunikat?