Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mieszkam zagranica ,kupuje produkt dla brata w Polsce i place moja karta
chce podac moj australijski nr telefonu aby karta zweryfikowala moje dane z telefonem i niestety wasz program odrzuca taka opcje .
jaka jest inna opcja prosta i madra
@Client:89011554 Wyślij bratu kasę, niech sobie kupi.
@Client:89011554 Co ma do tego nr telefonu? Przecież przy płatności kartą podajesz tylko jej nr, datę ważności i kod CVV/CVC.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:89011554 Na numery australijskie również wysyłamy SMS-y. Jeśli jednak nie możesz zapłacić kartą, skontaktuj się bezpośrednio z jej wydawcą.
Jeżeli to nie przyniesie skutku, prześlij zrzuty ekranu z widokiem zgłaszanego problemu przez ten formularz. Zespół, który u nas odpowiada za płatności, sprawdzi co się dzieje.