anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie moge zaplacic karta

Client:89011554
#1 Nowicjusz#

mieszkam zagranica ,kupuje produkt dla brata w Polsce i place moja karta 

chce podac moj australijski nr telefonu aby karta zweryfikowala moje dane z telefonem i niestety wasz program odrzuca taka opcje .

jaka jest inna opcja prosta i madra

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pulkownik66
#19 Nestor#

@Client:89011554 Wyślij bratu kasę, niech sobie kupi.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:89011554 Co ma do tego nr telefonu? Przecież przy płatności kartą podajesz tylko jej nr, datę ważności i kod CVV/CVC.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89011554 Na numery australijskie również wysyłamy SMS-y. Jeśli jednak nie możesz zapłacić kartą, skontaktuj się bezpośrednio z jej wydawcą. 

Jeżeli to nie przyniesie skutku, prześlij zrzuty ekranu z widokiem zgłaszanego problemu przez ten formularz. Zespół, który u nas odpowiada za płatności, sprawdzi co się dzieje.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów