Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z powodu ciezkiej choroby nie bylam w stanie odebrac z paczkomatu paczki (oplaconej z gory) i wrocilam do nadawcy. Nadawca od ponad 2 tygodni nie zwrocil mi pieniedzy. Uwazam ze powinnma otrzymac zwrot kwoty oczywiscie potracony o koszt przesylki zwrotnej, a sprzedawca chce wyslac do mnie paczke ponownie. Nie potzrebuje juz tej rzeczyL czajnik turytyczny zamowilam na wyjazd ktory z powodu choroby rowniez nie odbyl sie. Czy sprzedawca powinien zwrocic mi pieniadze czy moze zdecydowac aby wyslac paczke jeszcze raz , choc poinformowalam ze i tak dokonam zwrotu
@aniolczydiabel odstąp od umowy kupna. Rezygnację wyślij przez allegro lub przez e-mail. Powinnien Ci wtedy zwrócić pieniądze.
Możesz napisać że nie byłaś w stanie odebrać paczki z powodu choroby
Jeśli minęło już dwa tygodnie od zawarcia umowy, to minął okres odstąpienia od umowy. Należało to zrobić wcześniej.
@TATLOK No i przyznam się że czytałem różne interpretacje. Bo ma 14 dni od ODEBRANIA ( a ona nie odebrała). Ktoś gdzieś napisał że de facto Sprzedajacy powinien trzymać tą paczkę aż do chwili kiedy nadawca zdecyduje co z nią zrobić ( za rok, dwa, pięć ?). Może ew. naliczać za składowanie. Natomiast nie wiem od którego momentu liczyć w takim wypadku datę na odstąpienie od umowy - podobno jest interpretacja że od chwili gdy ta wyruszy z powrotem do nadawcy.
Nic nie minęło. 14 dni na odstąpienie liczy się od daty odebrania towaru, od objęcia rzeczy w posiadanie, a nie od zawarcia umowy - to są podstawy.
@xyz96 a jak to jest sprzedawca prywatny? 🙂
@aniolczydiabel Jeżeli sprzedawca nie chce Ci oddać pieniędzy, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc pracownika Allegro - wtedy szybko odda. Powrót paczki paczkomatem jest bezpłatny, sprzedawca nie może Ci więc niczego potrącać, musi oddać całą wpłatę, łącznie z kosztem wysyłki do Ciebie. Warunek - poinformuj go o rezygnacji z zakupu, jeśli już informowałaś, drugi raz nie musisz tego robić. Sprzedawca nie może Cię też zmuszać do ponownej wysyłki i odbioru czajnika.
@aniolczydiabel Nie odebrałaś, powód opisałaś, nie daj się sprzedawcy wkręcić w żadne odciągnięcia za zwrot, napisz mu rezygnację zakupu i otwórz dyskusję, tam Ci pomogą pracownicy All, odda szybko całość.