Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Pomorzanka_mb a co na to sprzedawca?
@Pomorzanka_mb Jak jest podany czas dostawy w ofercie? minął to załóż sprzedającemu dyskusję, na zwykłym allegro :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na AL; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź.
Juz jest wszystko ok - nawalił sprzedający.
Złozyłam sprzedającemu dysusję i wszystko poszło w tempie ekspresowym.
@Pomorzanka_mb A minął już termin wysyłki? > tylko ten określonu przez sprzedawce, a nie przez Allegro.
A czy sprzedawca wprowadził i Ci podał numer nadania do śledzenia przesyłki aby sobie samemu sprawdzić gdzie one teraz jest? Ostatnio miałem przypadek że klient o przesyłkę dopytywał się ponad dwa tygodnie a tę odebrała teściowa i tylko mu nie powiedziała a samemu po numerze nie chciało mu się sprawdzać.