anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam kodu do odbioru paczki ani smsem ami na maila a paczka jest w paczkomacie

MAMY ROZWIĄZANIE!
jona574
#7 Wielbiciel

Nie otrzymałam kodu do odbioru pavzki ani sms ani maila a paczka jest w paczkomacie c co zrobić ?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zadzwoń na infolinię  722 444 000    746 600 000 

koniecznie ,,,,,z telefonu podanego w karcie zamówienia,,,, i poproś o ponowne wygenerowanie kodu do odbioru . Przeważnie w ciągu godzinki przychodzi nowy kod . Wczoraj Inpost miał awarię być może tu tkwi przyczyna .

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator

Na pierwszym numerze telefonu jest informacja "Abonent ma wyłączony telefon lub jest w tym momencie niedostępny", a w przypadku drugiego linia jest cały czas zajęta. Mam ten sam problem.

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator

Dodzwoniłem się w końcu na infolinię InPost (z telefonu podanego do odbioru przesyłki). Zgodnie z procedurą podałem 4 ostatnie cyfry przesyłki, wysłuchałem wiadomości, że mogę odebrać tu i tu bo paczkomat docelowy przepełniony. Potwierdziłem, że chcę otrzymać kod odbioru i... komunikat "Kod odbioru nie może zostać wysłany". Kurtyna...

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator
 
oznacz moderatorów
asiaszczy
#1 Nowicjusz

 

ja mam do odbioru w punkcie PDd a dokładnie w dino

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@asiaszczy Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jona574 Złóż reklamację sprzedawcy, napisz, że nie masz możliwości odebrać przesyłki, niech interweniuje w InPost.  Jeżeli paczka wróci nieodebrana z tego powodu, możesz domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy lub zwrotu całej wpłaty. Zgodnie z przepisami sprzedawca odpowiada za przesyłkę do chwili jej wydania Tobie, odpowiada także względem Ciebie za nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@jona574 Najszybciej i najprościej :

Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
04emma02
#9 Pomysłodawca

Ja też dostałam informację z Allegro że przesyłka czeka w paczkomacie, a nie mam kodu odbioru. Dodzwonić się nie ma szans. Ciągle zajęty, albo komunikat

Abonent chwilowo niedostępny.

Co robić, czekać na razie.

oznacz moderatorów
04emma02
#9 Pomysłodawca

Najszybciej i najprościej?

A co jak nie można się dodzwonić na infolinię?

oznacz moderatorów
AgiX_28
#2 Obserwator

Albo to przypadek albo oni mają jakąś awarię, bo ja też nie dostałam ani sms ani meila a status mam, że 1,5 h temu paczkę umieszczono w paczkomacie.

oznacz moderatorów
AgiX_28
#2 Obserwator

Słuchajcie, próbowałam się dodzwonić na oba numery na infolinię, ale podaje mi, że abonament jest czasowo niedostępny. Ktoś jeszcze tak ma??

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

AgiX_28 pewnie po awarii nie Jesteś wyjątkiem i telefon się urywa . Spróbuj przez chat  tu -https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator

Przez jaki czat? Z chatbotem? Życzę powodzenia.

oznacz moderatorów
04emma02
#9 Pomysłodawca

Ja też tak mam.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Wczoraj była awaria. Pewnie stad problemy

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator

InPost ma od wczoraj dużą awarię. Nie przychodzą kody odbioru. Nie można także zainstalować appki (nie dochodzi kod autoryzacji telefonu przy pierwszym uruchomienu appki). Obie infolinie zajęte na maksa. Tylko **piiip**ńcy nie raczą o tym poinformować, jak się wchodzi na ich stronę. Wczoraj przez chwilę był jakiś komunikat, że część usług nie działa z powodu awarii T-mobile, ale dziś już nie ma.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Wskutek wczorajszej awarii w usługach T-mobile odnotowaliśmy opóźnienia w wysyłce powiadomień z kodami odbiorów. Zaległe powiadomienia są już wysyłane, zatem prosimy o cierpliwość.

Dodatkowo informujemy, że dane do odbioru przesyłki można sprawdzić także w Managerze Paczek. Jeśli przesyłka jest powiązana z tym samym adresem e-mail i numerem telefonu co konto w MP, dane do odbioru będą dostępne w zakładce Moje przesyłki -> Przychodzące. Przy danej przesyłce należy użyć przycisku "Akcje" i "Pokaż kod odbioru". Dotyczy to przesyłek oczekujących na odbiór.

Z powodu wczorajszej awarii czas pobytu przesyłek w Paczkomacie umieszczonych wczoraj i przedwczoraj zostanie automatycznie wydłużony o 48h. 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator

A jak ktoś nie ma konta w mangerze paczek? To go teraz nie założy, bo mu nie przyjdzie kod autoryzacyjny do telefonu jak z InPost Mobile?.

Poza tym moglibyście na swojej stronie informować o problemach. Nie każdy ma konto i korzysta z Facebooka.

oznacz moderatorów