Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałam kodu do odbioru pavzki ani sms ani maila a paczka jest w paczkomacie c co zrobić ?
Zadzwoń na infolinię 722 444 000 746 600 000
koniecznie ,,,,,z telefonu podanego w karcie zamówienia,,,, i poproś o ponowne wygenerowanie kodu do odbioru . Przeważnie w ciągu godzinki przychodzi nowy kod . Wczoraj Inpost miał awarię być może tu tkwi przyczyna .
Na pierwszym numerze telefonu jest informacja "Abonent ma wyłączony telefon lub jest w tym momencie niedostępny", a w przypadku drugiego linia jest cały czas zajęta. Mam ten sam problem.
Dodzwoniłem się w końcu na infolinię InPost (z telefonu podanego do odbioru przesyłki). Zgodnie z procedurą podałem 4 ostatnie cyfry przesyłki, wysłuchałem wiadomości, że mogę odebrać tu i tu bo paczkomat docelowy przepełniony. Potwierdziłem, że chcę otrzymać kod odbioru i... komunikat "Kod odbioru nie może zostać wysłany". Kurtyna...
ja mam do odbioru w punkcie PDd a dokładnie w dino
@asiaszczy Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz.
@jona574 Złóż reklamację sprzedawcy, napisz, że nie masz możliwości odebrać przesyłki, niech interweniuje w InPost. Jeżeli paczka wróci nieodebrana z tego powodu, możesz domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy lub zwrotu całej wpłaty. Zgodnie z przepisami sprzedawca odpowiada za przesyłkę do chwili jej wydania Tobie, odpowiada także względem Ciebie za nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy.
@jona574 Najszybciej i najprościej :
Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru.
Ja też dostałam informację z Allegro że przesyłka czeka w paczkomacie, a nie mam kodu odbioru. Dodzwonić się nie ma szans. Ciągle zajęty, albo komunikat
Abonent chwilowo niedostępny.
Co robić, czekać na razie.
Najszybciej i najprościej?
A co jak nie można się dodzwonić na infolinię?
Albo to przypadek albo oni mają jakąś awarię, bo ja też nie dostałam ani sms ani meila a status mam, że 1,5 h temu paczkę umieszczono w paczkomacie.
Słuchajcie, próbowałam się dodzwonić na oba numery na infolinię, ale podaje mi, że abonament jest czasowo niedostępny. Ktoś jeszcze tak ma??
AgiX_28 pewnie po awarii nie Jesteś wyjątkiem i telefon się urywa . Spróbuj przez chat tu -https://inpost.pl/kontakt
Przez jaki czat? Z chatbotem? Życzę powodzenia.
Ja też tak mam.
Wczoraj była awaria. Pewnie stad problemy
InPost ma od wczoraj dużą awarię. Nie przychodzą kody odbioru. Nie można także zainstalować appki (nie dochodzi kod autoryzacji telefonu przy pierwszym uruchomienu appki). Obie infolinie zajęte na maksa. Tylko **piiip**ńcy nie raczą o tym poinformować, jak się wchodzi na ich stronę. Wczoraj przez chwilę był jakiś komunikat, że część usług nie działa z powodu awarii T-mobile, ale dziś już nie ma.
Wskutek wczorajszej awarii w usługach T-mobile odnotowaliśmy opóźnienia w wysyłce powiadomień z kodami odbiorów. Zaległe powiadomienia są już wysyłane, zatem prosimy o cierpliwość.
Dodatkowo informujemy, że dane do odbioru przesyłki można sprawdzić także w Managerze Paczek. Jeśli przesyłka jest powiązana z tym samym adresem e-mail i numerem telefonu co konto w MP, dane do odbioru będą dostępne w zakładce Moje przesyłki -> Przychodzące. Przy danej przesyłce należy użyć przycisku "Akcje" i "Pokaż kod odbioru". Dotyczy to przesyłek oczekujących na odbiór.
Z powodu wczorajszej awarii czas pobytu przesyłek w Paczkomacie umieszczonych wczoraj i przedwczoraj zostanie automatycznie wydłużony o 48h.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
A jak ktoś nie ma konta w mangerze paczek? To go teraz nie założy, bo mu nie przyjdzie kod autoryzacyjny do telefonu jak z InPost Mobile?.
Poza tym moglibyście na swojej stronie informować o problemach. Nie każdy ma konto i korzysta z Facebooka.