anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam kodu do odbioru paczki ani smsem ami na maila a paczka jest w paczkomacie

MAMY ROZWIĄZANIE!
jona574
#7 Wielbiciel#

Nie otrzymałam kodu do odbioru pavzki ani sms ani maila a paczka jest w paczkomacie c co zrobić ?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
mdrogeria
#21 Demiurg#

Zadzwoń na infolinię  722 444 000    746 600 000 

koniecznie ,,,,,z telefonu podanego w karcie zamówienia,,,, i poproś o ponowne wygenerowanie kodu do odbioru . Przeważnie w ciągu godzinki przychodzi nowy kod . Wczoraj Inpost miał awarię być może tu tkwi przyczyna .

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator#

Na pierwszym numerze telefonu jest informacja "Abonent ma wyłączony telefon lub jest w tym momencie niedostępny", a w przypadku drugiego linia jest cały czas zajęta. Mam ten sam problem.

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator#

Dodzwoniłem się w końcu na infolinię InPost (z telefonu podanego do odbioru przesyłki). Zgodnie z procedurą podałem 4 ostatnie cyfry przesyłki, wysłuchałem wiadomości, że mogę odebrać tu i tu bo paczkomat docelowy przepełniony. Potwierdziłem, że chcę otrzymać kod odbioru i... komunikat "Kod odbioru nie może zostać wysłany". Kurtyna...

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator#
 
oznacz moderatorów
asiaszczy
#1 Nowicjusz#

 

ja mam do odbioru w punkcie PDd a dokładnie w dino

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@asiaszczy Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@jona574 Złóż reklamację sprzedawcy, napisz, że nie masz możliwości odebrać przesyłki, niech interweniuje w InPost.  Jeżeli paczka wróci nieodebrana z tego powodu, możesz domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy lub zwrotu całej wpłaty. Zgodnie z przepisami sprzedawca odpowiada za przesyłkę do chwili jej wydania Tobie, odpowiada także względem Ciebie za nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@jona574 Najszybciej i najprościej :

Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
04emma02
#9 Pomysłodawca#

Ja też dostałam informację z Allegro że przesyłka czeka w paczkomacie, a nie mam kodu odbioru. Dodzwonić się nie ma szans. Ciągle zajęty, albo komunikat

Abonent chwilowo niedostępny.

Co robić, czekać na razie.

oznacz moderatorów
04emma02
#9 Pomysłodawca#

Najszybciej i najprościej?

A co jak nie można się dodzwonić na infolinię?

oznacz moderatorów
AgiX_28
#2 Obserwator#

Albo to przypadek albo oni mają jakąś awarię, bo ja też nie dostałam ani sms ani meila a status mam, że 1,5 h temu paczkę umieszczono w paczkomacie.

oznacz moderatorów
AgiX_28
#2 Obserwator#

Słuchajcie, próbowałam się dodzwonić na oba numery na infolinię, ale podaje mi, że abonament jest czasowo niedostępny. Ktoś jeszcze tak ma??

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

AgiX_28 pewnie po awarii nie Jesteś wyjątkiem i telefon się urywa . Spróbuj przez chat  tu -https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator#

Przez jaki czat? Z chatbotem? Życzę powodzenia.

oznacz moderatorów
04emma02
#9 Pomysłodawca#

Ja też tak mam.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

Wczoraj była awaria. Pewnie stad problemy

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator#

InPost ma od wczoraj dużą awarię. Nie przychodzą kody odbioru. Nie można także zainstalować appki (nie dochodzi kod autoryzacji telefonu przy pierwszym uruchomienu appki). Obie infolinie zajęte na maksa. Tylko **piiip**ńcy nie raczą o tym poinformować, jak się wchodzi na ich stronę. Wczoraj przez chwilę był jakiś komunikat, że część usług nie działa z powodu awarii T-mobile, ale dziś już nie ma.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Wskutek wczorajszej awarii w usługach T-mobile odnotowaliśmy opóźnienia w wysyłce powiadomień z kodami odbiorów. Zaległe powiadomienia są już wysyłane, zatem prosimy o cierpliwość.

Dodatkowo informujemy, że dane do odbioru przesyłki można sprawdzić także w Managerze Paczek. Jeśli przesyłka jest powiązana z tym samym adresem e-mail i numerem telefonu co konto w MP, dane do odbioru będą dostępne w zakładce Moje przesyłki -> Przychodzące. Przy danej przesyłce należy użyć przycisku "Akcje" i "Pokaż kod odbioru". Dotyczy to przesyłek oczekujących na odbiór.

Z powodu wczorajszej awarii czas pobytu przesyłek w Paczkomacie umieszczonych wczoraj i przedwczoraj zostanie automatycznie wydłużony o 48h. 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

oznacz moderatorów
Albins010
#4 Eksplorator#

A jak ktoś nie ma konta w mangerze paczek? To go teraz nie założy, bo mu nie przyjdzie kod autoryzacyjny do telefonu jak z InPost Mobile?.

Poza tym moglibyście na swojej stronie informować o problemach. Nie każdy ma konto i korzysta z Facebooka.

oznacz moderatorów