anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie otrzymałam na maila żadnych informacji na temat mojej przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:59962379
#7 Wielbiciel#

Witam

zakupiłam 8 kwietnia spraye czarne .

była informacja że dostawa do 15 kwietnia a do teraz nie dostałam ma swoją poczte żadnego potwierdzenia wpłaty na temat swojego zakupu ani potwierdzenia że paczka została nadana cokokolwiek na temat zakupionego towaru. Proszę o pomoc w tej sprawie . Tak zostały pobrane z mojego konta pieniądze za spraye.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
kostas11
#21 Demiurg#

To jest przewidywana dostawa nie gwarantowana 🙂 Pisz do sprzedawcy jak był zakup na Lokalnie to maile nie przychodzą z automatu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:59962379
#7 Wielbiciel#

nie był to zakup na lokalnie

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Masz przedmioty w zakładce Kupione na Allegro?

Sprawdź też odpowiednie zakładki (kupione, sprzedane) tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne

Kontaktuj się ze sprzedawcą.

oznacz moderatorów
Client:59962379
#7 Wielbiciel#

nie mam

 

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@Client:59962379  był świąteczny weekend, to jednak trochę wpływa na terminowość dostaw 🙂 a termin dostawy mógł być sugerowany przez allegro, o czym już rozmawialiśmy, że nie do końca są realne.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Client:59962379
#7 Wielbiciel#

nie mam problemu o problem z dostawą tylko problem lezy na tym ze ma zerowy kontakt z sprzedawcą..

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@Client:59962379  może jest na kwarantannie ? teraz to wszystko możliwe. aukcje wystawione ? urlopu nie ma ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Client:59962379
#7 Wielbiciel#

nie otrzymałam żadnych informacji na numer telefonu i na swoją pocztę

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

No to trzeba było tak od razu 🙂

Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

 

Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...

oznacz moderatorów
Client:59962379
#7 Wielbiciel#

dziękuje 😄

 

oznacz moderatorów