Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca twierdzi, że pieniądze przesłał, allegro wysłało mi wiadomość o zwrocie, ale na konto pieniądze nie wpłynęły. A minął już ponad miesiąc
@ezelasko Podaj proszę numer transakcji, o którą chodzi.
Nie jestem pewna, gdzie szukać nr transakcji, ale nr zamówienia jest następujący
600e9801-2df5-11ed-95a5-5fdcc144f37a
@ezelasko Dziękuję, to dokładnie ten numer 🙂 Sprawdziłam już ten zwrot i sprzedający poprawnie zlecił go w naszym systemie 12.09.2022 r. i jest poprawnie rozliczony, więc jeśli nie znalazłaś przelewu na swoim rachunku w okolicach tej daty, napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie, które będziesz mogła przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić z nimi tę sytuację.