Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam nie otrzymałam zwrotu gotówki na moje konto
Podsumowanie zwrotu | |
Kwota zwrotu od sprzedającego | 74,87 zł |
Wysokość Twojej wpłaty | 74,87 zł |
|
|
DO ZWROTU | 74,87 zł |
zwrócone |
Powód zwrotu
Zwracający
Data utworzenia
Metoda zwrotu
Nr zwrotu
Płatności obsługiwane w ramach usługi PayU
Bo to trochę inaczej działa:
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.
@danuta-miodowska To był zakup opłacony przez Allegro Pay? Jeśli tak, pieniądze nie wracają na Twoje konto, tylko do Allegro Pay. Jeżeli natomiast zakup już spłaciłaś, a sprzedawca potem oddał pieniądze, Allegro Pay odda Ci nadpłatę. W sprawie nadpłaty pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391&subjectId=54fc89e8-5...
Jeżeli był to zwykły zakup, poza Allegro Pay, pieniądze z pewnością do Ciebie wróciły, sprawdź dokładnie rachunek bankowy.
@danuta-miodowska nie był to zakup z Allegro Pay. Zwrócone przez sprzedającą środki powinny wrócić na Twoje konto bankowe. Czy kontaktowałaś się z bankiem?