anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem karty po anulowanym zakupie

Client:112792843
#2 Obserwator#

Witam anulowałem zakup zakupiony za pomocą karty podarunkowej i nie otrzymałem jej spowrotem

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112792843 Rozumiem, że chodzi o zamówienie nr a47d6a41-74fb-11ee-b479-77d9e9f94ff0. Płatność jest zakończona, więc środki trafiły do sprzedawcy. Sprzedający musi zwrócić wpłatę, wtedy dostaniesz nową kartę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:112792843
#2 Obserwator#

ile dni to zajmie?

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112792843 Najlepiej napisz lub zadzwoń w tej sprawie do sprzedającego.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów