anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem pełnego zwrotu za zamówiony towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
dark_Xenio
#1 Nowicjusz#

Witam,

Kupiłem kilka tygodni temu sprzęt do lutowania u sprzedawcy reball_pl. Kilka chwil po złożeniu zamówienia zorientowałem się, że nie kupiłem wszystkich rzeczy (to było dosłownie minutę po zakupie). Anulowałem zakup, jednak z 435 złotych, zostało mi zwrócone jedynie 410. Czy wiecie może, dlaczego nie otrzymałem pełnego zwrotu? Dodam, że mam Allegro Smart.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

@dark_Xenio Dlatego, że trafiłeś na nieuczciwego sprzedawca. Jeżeli zakup był anulowany przed wysyłką, powinieneś otrzymać zwrot całej wpłaty. Otwórz spór i poproś tam o pomoc Allegro, sprzedawca szybko resztę odda; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

NIE. Po anulowaniu sporu nie otworzysz, to błąd Allegro. Poproś więc o pomoc w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie, sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i resztę wpłaty odda.

oznacz moderatorów
dark_Xenio
#1 Nowicjusz#

Update:

Przepraszam, muszę oczyścić dobre imię sprzedawcy. Miałem w zamówieniu jeszcze jeden przedmiot, który kosztował te brakujące 25 złotych. Komunikat ze strony banku był odrobinę mylący, pt. wpłacone 435, kwota zwrotu: 410. Teraz, podczas pisania zgłoszenia do Allegro, sprawdziłem i okazało się, że to ja popełniłem błąd.

@xyz96bardzo Ci dziękuje za szybką odpowiedź!

oznacz moderatorów