anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem pieniędzy z programu ochrony kupujących

Szajer_T
#7 Wielbiciel

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy z programu ochrony kupujących pomimo pozytywnego rozpatrzenia wniosku ,a spłaciłem zakup allegro Pay co dalej?gdzie szukać pomocy 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Szajer_T Prawdopodobnie wpłata wróciła na umowę Allegro Pay. Sprawdź, czy nie masz nadpłaty w panelu. 🙂 Jeśli nadal nie możesz znaleźć wpłaty, skontaktuj się z nami przez formularz. Nasi doradcy po dodatkowej weryfikacji sprawdzą to. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Szajer_T
#7 Wielbiciel

Nie mam nadpłaty i nie mogę rozpocząć dyskusji jest to zablokowane próbowałem poruszyć temat w aplikacji allegro i tu też rozmowa z botem nic nie pomogła jak by mogła pani sprawdzić co jest z tym wnioskiem,nr wniosku 257312-1762548432

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Szajer_T wniosek został odrzucony, nie podałeś numeru rachunku. Informację o tym przesyłaliśmy 12.11, odpisz na tę wiadomość i prześlij brakujące informacje. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Szajer_T
#7 Wielbiciel

witam odpisałem na tego maila z 12listopada i wpisałem tam mój nr konta i uzupełniłem opcje w allegro Pay chodzi o nr konta do nadpłaty i zwrotów czy mogę coś jeszcze zrobić żeby to przyspieszyć bo to jednak sporą kwota

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Szajer_T nie widzę Twojej odpowiedzi z podanym numerem rachunku. Gdzie przesłałeś te informacje? 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Szajer_T
#7 Wielbiciel

Witam to może podam pani numer [edycja] to jest numer konta do wpłaty który uzupełniłem na allegro w profilu allegro Pay i wysłałem odpowiedź 21listopada na wiadomość z 12listopada 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Szajer_T dzięki! Przekazałam go do zespołu, zajmującego się rozpatrywaniem wniosków. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Szajer_T otrzymałam odpowiedź, że uzupełniliśy w zgłoszeniu rachunek do wypłaty. W ciągu maksymalnie 23 dni roboczych wpłata powinna być na wskazanym rachunku. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Szajer_T
#7 Wielbiciel

Dziękuję bardzo za pomoc bo już przestałem wierzyć dostanę jakies potwierdzenie na pocztę że wszystko jest ok

oznacz moderatorów