anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu kosztów za anulowany zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
rosl043
#8 Zapaleniec#

01.01.2021 dokonałem zakupu i od razu zapłaciłem za towar, a chwilę później anulowałem zakup. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu kosztów za anulowany zakup. Nie mogę otworzyć dyskusji ponieważ po wyborze zamówienia mam komunikat: "Nie możesz zgłosić problemu do tego zamówienia, ponieważ zostało ono anulowane".

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
pinsplash
#21 Demiurg#

@rosl043

1. Zastanawiasz sie przed zakupem czy zawsze myslisz po zakupie?

2. Napisz do sprzedającego przez centrum wiadomości, jeżeli już pisałeś to co odpowiedział? Telefonowałeś?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
rosl043
#8 Zapaleniec#

@pinsplash

1. Od 13 lat robię odpowiedzialne zakupy na Allegro, więc daruj sobie komentarz z myśleniem. Do czego w takim razie służy opcja anulowania zakupu?

2. Czekam na odpowiedź mailową od sprzedającego.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@rosl043 Super riposta 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@rosl043 od 13 lat robisz odpowiedzialne , ale tym razem się nie udało....  Jest opcja, od 13 lat robisz zakupy i nie wiesz że po anulowaniu nie ma dyskusji?

2. Czekasz na odp. A kiedy zadałeś pytanie? Sprzedajacy ma do 14 dni na zwrot. Sprawdzaleś saldo?

 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Tak, jest taka opcja. NIe każdy wie, że po anulowaniu zamówienia nie ma możliwości rozpoczęcia dyskusji w naszym systemie, ale nie zmienia to faktu, że na AG możemy być trochę bardziej dla siebie mili 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ola ależ ja nie mam zamiaru być dla nikogo nie miły, ale zobacz ile tu postów typu : Kupiłem i anulowałem po 30sek/3min/15min/30min itp.... Według mnie powinno się robić zakupy przemyślane, a nie kupuję a potem anuluję...bo nie pomyślałem/nie doczytałem/nie zaznaczyłem/zobaczyłem że drogo..

a może to tylko ja tak mam? bo nigdy jeszcze nie anulowałem po zakupie🤔 ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Oczywiście masz rację, że każdy zakup powienien być przemyślany, ale jednocześnie jeśli funkcja anulowania jest dostępna dla Kupujących, każdy może z niej skorzystać i nie do nas należy ocena, czy Kupujący skorzystał z niej z ważnych powodów czy przez pomyłkę. 

Sama kilka razy korzystałam z tej możliwości i nigdy ani ja, ani Sprzedający nie mieliśmy z tego tytułu problemów, czy nieporozumień. 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Dzień Dobry 😂. To widocznie tylko ja tak mam... 😁

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@rosl043 Po anulowaniu niestety nie otworzysz Dyskusji, ale możesz zgłosić problem do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie i sprzedawca szybko pieniądze odda.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@rosl043 sprzedawca ma do 14 dni od odstąpienia na zwrot kasy 🙂 sprawdź może wróciło na saldo Payu, zależy jak było płacone 🙂  warto przemyśleć zakup przed kliknięciem a nie chwilę później, mniej problemów 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
rosl043
#8 Zapaleniec#

@kostas11

Konieczność anulowania zakupu wykorzystuję w przypadku kiedy omyłkowo nie zaznaczę opcji zakupu na fakturę. Niestety od 1 stycznia 2020 roku zmieniły się zasady wystawiania faktur. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rosl043 Wczoraj Sprzedający prawidłowo zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, więc środki powinny pojawić się na Twoim koncie do końca dzisiejszego dnia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

No i widzisz - wszystko w porządku. Zauważ, że sprzedawcy maja sporo roboty z obsługą prawidłowych transakcji i z ich realizacją.

Ze strony sprzedającego to Ci powiem, że sporo z nas czeka do ostatniej "chwili" - a to na jakiś email od kupującego, jakiś tel. , jakieś wyjaśnienie - sytuacje są na prawdę różne. Może wystarczyło zadzwonić lub napisać do sprzedawcy, że potrzebna jest FV?

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
rosl043
#8 Zapaleniec#

@maxr01 

Miałem raz podobną sytuację, gdzie po zakupie skontaktowałem się ze sprzedającym i poprosiłem o fakturę, a w odpowiedzi otrzymałem informację że jest to niemożliwe, bo jeśli chcę fakturę to muszę na początku podać NIP. Sprzedawca doradził mi żebym zrobił dokładnie to samo co w tym wypadku, czyli anulował zakup i kupił jeszcze raz, tym razem zaznaczając opcję z fakturą. Czy można było inaczej? Prościej? Tego nie wiem. Ja się nie znam na przepisach, ja tylko kupuję.

W kwestii samego anulowania zakupu to wydaje mi się że oszczędzam sprzedającemu czas i pieniądze, bo nie musi wysyłać produktu, który i tak zwrócę. Jeśli uważasz że opcja anulowania zakupu jest niepotrzebna i kłopotliwa, to uwagi kieruj do serwisu Allegro. Ja tylko korzystam z danego mi narzędzia.

oznacz moderatorów