Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
01.01.2021 dokonałem zakupu i od razu zapłaciłem za towar, a chwilę później anulowałem zakup. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu kosztów za anulowany zakup. Nie mogę otworzyć dyskusji ponieważ po wyborze zamówienia mam komunikat: "Nie możesz zgłosić problemu do tego zamówienia, ponieważ zostało ono anulowane".
1. Zastanawiasz sie przed zakupem czy zawsze myslisz po zakupie?
2. Napisz do sprzedającego przez centrum wiadomości, jeżeli już pisałeś to co odpowiedział? Telefonowałeś?
1. Od 13 lat robię odpowiedzialne zakupy na Allegro, więc daruj sobie komentarz z myśleniem. Do czego w takim razie służy opcja anulowania zakupu?
2. Czekam na odpowiedź mailową od sprzedającego.
@rosl043 Super riposta 🙂
@rosl043 od 13 lat robisz odpowiedzialne , ale tym razem się nie udało.... Jest opcja, od 13 lat robisz zakupy i nie wiesz że po anulowaniu nie ma dyskusji?
2. Czekasz na odp. A kiedy zadałeś pytanie? Sprzedajacy ma do 14 dni na zwrot. Sprawdzaleś saldo?
@pinsplash Tak, jest taka opcja. NIe każdy wie, że po anulowaniu zamówienia nie ma możliwości rozpoczęcia dyskusji w naszym systemie, ale nie zmienia to faktu, że na AG możemy być trochę bardziej dla siebie mili 😉
@_HolaOla_ Ola ależ ja nie mam zamiaru być dla nikogo nie miły, ale zobacz ile tu postów typu : Kupiłem i anulowałem po 30sek/3min/15min/30min itp.... Według mnie powinno się robić zakupy przemyślane, a nie kupuję a potem anuluję...bo nie pomyślałem/nie doczytałem/nie zaznaczyłem/zobaczyłem że drogo..
a może to tylko ja tak mam? bo nigdy jeszcze nie anulowałem po zakupie🤔 ?
@pinsplash Oczywiście masz rację, że każdy zakup powienien być przemyślany, ale jednocześnie jeśli funkcja anulowania jest dostępna dla Kupujących, każdy może z niej skorzystać i nie do nas należy ocena, czy Kupujący skorzystał z niej z ważnych powodów czy przez pomyłkę.
Sama kilka razy korzystałam z tej możliwości i nigdy ani ja, ani Sprzedający nie mieliśmy z tego tytułu problemów, czy nieporozumień.
@_HolaOla_ Dzień Dobry 😂. To widocznie tylko ja tak mam... 😁
@rosl043 Po anulowaniu niestety nie otworzysz Dyskusji, ale możesz zgłosić problem do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie i sprzedawca szybko pieniądze odda.
@rosl043 sprzedawca ma do 14 dni od odstąpienia na zwrot kasy 🙂 sprawdź może wróciło na saldo Payu, zależy jak było płacone 🙂 warto przemyśleć zakup przed kliknięciem a nie chwilę później, mniej problemów 🙂
Konieczność anulowania zakupu wykorzystuję w przypadku kiedy omyłkowo nie zaznaczę opcji zakupu na fakturę. Niestety od 1 stycznia 2020 roku zmieniły się zasady wystawiania faktur. Dziękuję za pomoc.
@rosl043 Wczoraj Sprzedający prawidłowo zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie, więc środki powinny pojawić się na Twoim koncie do końca dzisiejszego dnia.
No i widzisz - wszystko w porządku. Zauważ, że sprzedawcy maja sporo roboty z obsługą prawidłowych transakcji i z ich realizacją.
Ze strony sprzedającego to Ci powiem, że sporo z nas czeka do ostatniej "chwili" - a to na jakiś email od kupującego, jakiś tel. , jakieś wyjaśnienie - sytuacje są na prawdę różne. Może wystarczyło zadzwonić lub napisać do sprzedawcy, że potrzebna jest FV?
Miałem raz podobną sytuację, gdzie po zakupie skontaktowałem się ze sprzedającym i poprosiłem o fakturę, a w odpowiedzi otrzymałem informację że jest to niemożliwe, bo jeśli chcę fakturę to muszę na początku podać NIP. Sprzedawca doradził mi żebym zrobił dokładnie to samo co w tym wypadku, czyli anulował zakup i kupił jeszcze raz, tym razem zaznaczając opcję z fakturą. Czy można było inaczej? Prościej? Tego nie wiem. Ja się nie znam na przepisach, ja tylko kupuję.
W kwestii samego anulowania zakupu to wydaje mi się że oszczędzam sprzedającemu czas i pieniądze, bo nie musi wysyłać produktu, który i tak zwrócę. Jeśli uważasz że opcja anulowania zakupu jest niepotrzebna i kłopotliwa, to uwagi kieruj do serwisu Allegro. Ja tylko korzystam z danego mi narzędzia.