anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu kwoty za smartwatch odesłałem 2 tygodnie temu z moim kontem osobistym

Client:83215567
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:83215567  sprawdź dobrze konto z którego dokonywałeś płatność. jak nie masz nadal pieniędzy skontaktuj się ze sprzedającym.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83215567 czy chodzi o zamówienie nr ec3cb381-6fa9-11ec-bb29-615d8328187e? 
Z tego co widzę to sprzedający nie zwrócił wpłaty, dlatego bardzo proszę skontaktuj się z nim. Jeśli nie będziesz mógł się z nim skontaktować np. nie odpowie na Twoją wiadomość, załóż proszę dyskusję. Po 24h będziesz mógł poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów