anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu na konto po rezygnacji z zakupu ?Sprzedawca twierdzi że zlecenie poszło do all

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kuki09876
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Nr zamówienia    8d0d4ba4-6d9b-11ec-8de9-afc227723f7f

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kuki09876 Sprzedający poprawnie zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie w piątek, dlaczego poczekaj proszę jeszcze cierpliwie na te środki. Jeśli pieniądze nie pojawią się na Twoim koncie do końca dzisiejszego dnia, daj proszę znać, Wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Kuki09876
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za potwierdzenie  że jest w trakcie realizacji  

oznacz moderatorów