anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu na konto po rezygnacji z zakupu ?Sprzedawca twierdzi że zlecenie poszło do all

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kuki09876
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Nr zamówienia    8d0d4ba4-6d9b-11ec-8de9-afc227723f7f

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kuki09876 Sprzedający poprawnie zlecił zwrot dla Ciebie w naszym systemie w piątek, dlaczego poczekaj proszę jeszcze cierpliwie na te środki. Jeśli pieniądze nie pojawią się na Twoim koncie do końca dzisiejszego dnia, daj proszę znać, Wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Kuki09876
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za potwierdzenie  że jest w trakcie realizacji  

oznacz moderatorów