anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy po anulowaniu zakupu

ujui
#8 Zapaleniec

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy na konto po anulowaniu zakupu. Sprzedający milczy a kiedy zgłaszam problem w kółko wyświetla mi się komunikat: 

Sprzedający wysłał już zwrot pieniędzy

Sprzedający zlecił zwrot pięniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w emailu lub w Szczegółach zakupu.

Kiedy wchodzę w szczegóły zakupu jest informacja, że sprzedający rozpoczął zwrot. Tylko, że to trwa już piąty dzień.

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ujui jaka metoda płatności?

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @ujui, podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twój wpis.
Ewentualnie, sprawdź proszę ten artykuł.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Numer zamówienia

d045ae50-a5d5-11f0-a45a-cf4899467cb9
 
Wpłata na podane konto
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Dziękuje @ujui, z tego co widzę zwrot został anulowany. Skontaktuj się proszę ze sprzedającym w tej sprawie, jeśli będziesz potrzebował naszego wsparcia, załóż proszę dyskusję, po 24h będziesz mógł w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro. 
Możesz to zrobić po zalogowaniu się na konto, z którego złożyłeś zamówienie. 

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Skontaktowałem się ze sprzedającym, założyłem dyskusję, skontaktowałem się z wami i niestety nikt nie pomógł. Nie mogę odzyskać 7.000 zł za anulowany zakup. Poprosiłem o pomoc i jej nie dostałem. Czekam na pieniądze już 9 dni!!!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ujui jeśli rozpocząłeś dyskusję to podaj mi proszę jej numer, ponieważ do zamówienia, które tu podałeś nie znalazłam jej w naszym systemie. To co mogę Ci zaproponować to rozpoczęcie dyskusji w Twoim imieniu przez nasz zespół. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

jaka dyskusja? Rozpoczałem ze sprzedawcą

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ujui gdzie dokładnie rozmawiasz ze sprzedawcą? Przez centrum wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Tak. Jak chcę założyć dyskusję i zaznaczam towar anulowany i brak zwrotu kosztów, to wyświetla mi się komunikat: Sprzedający wysłał już zwrot pieniędzy. Sprzedający zlecił zwrot pięniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w emailu lub w Szczegółach zakupu.

Jak klikam szczegóły zakupy przekierowuje mnie na wiadomości i rozmowę jaką toczę ze sprzedawcą od 9 dni.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ujui dokładnie o to mi chodziło i już działam w takim razie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Czemu Pan mi nie chce pomóc? Pisze Pan o rzeczach o których napisałem wyżej. Nie rozumiem. Jest ktoś w Allegro kto może pomóc odzyskać mi 7.000 zł? 

oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Czy ktoś może polecić osobę Allegro która pomoże? Anulowałem zakup i czekam juz 9 dni na zwrot. Sprzedawca obiecuje a pieniędzy nie mam na koncie. Kto się odezwie a Allegro każe sprawe popisywać od początku. Chyba tam boty odpowiadają.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

Otwórz dyskusje 

oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Dyskutuję już od 10 dni. Ile mam dyskusji jeszcze zakładać?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ujui podaj mi w takim razie numer do tej dyskusji lub pokaż tutaj jej zdjęcie lub zrzut.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

ty czytasz co się do ciebie mówi?

spojrz co napisał matt_rose. Podał ci nawet linka do miejsca gdzie otworzysz dyskusję

oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Tak, czytam. Link ten nie jest linkiem do dyskusji. Dyskusję prowadzę ze sprzedających od 10 dni. Ile ich mam zakładać?

oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

No to po 14 dniach będziesz miał możliwość przywołania konsultanta w tej dyskusji 

oznacz moderatorów

ujui
#8 Zapaleniec

Nie, bo moderator HolaOla już obiecał działać. Dlaczego niby mam na zwrot czekać 14 dni😫

oznacz moderatorów