Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam w dniu 04.09.2020 anulowałem zakup na kwotę 98.89 do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy zero kontaktu ze sprzedającym na emaile nie odpisuje ani telefonu też nie odbiera posiadam podwierdzenie wpłaty co dalej mam zrobić w tym przypadku
@smutek72 Jak masz w "moje zakupy" to otwórz dyskusję:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@smutek72 A jak nie masz to poproś Allegro o pomoc:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
@smutek72 Po anulowaniu zakupu nie otworzysz żadnej Dyskusji.
Napisz do Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Szybko wpłatę odzyskasz.
@smutek72 a paczka nie została nadana ? bo taki system trochy nie do końca dobrze wprowadzony, może sprzedawca na kwarantannie lub szpitalu, anulowanie ma tylko firma więc łatwiej odzyskasz kasę, a sprzedaje dalej, jakie ma komentarze ?