anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za anulowany zakup z dnia 04.09.2020 .żadnej obpowiedzi od strony

MAMY ROZWIĄZANIE!
smutek72
#7 Wielbiciel#

witam w dniu 04.09.2020 anulowałem zakup na kwotę 98.89 do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy zero kontaktu ze sprzedającym na emaile nie odpisuje ani telefonu też nie odbiera posiadam podwierdzenie wpłaty co dalej mam zrobić w tym przypadku

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

@smutek72 Jak masz w "moje zakupy" to otwórz dyskusję:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@smutek72 Po anulowaniu zakupu nie otworzysz żadnej Dyskusji.

Napisz do Allegro w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Szybko wpłatę odzyskasz.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@smutek72 a paczka nie została nadana ? bo taki system trochy nie do końca dobrze wprowadzony, może sprzedawca na kwarantannie lub szpitalu, anulowanie ma tylko firma więc łatwiej odzyskasz kasę, a sprzedaje dalej, jakie ma komentarze ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów