anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie potrafie dokonać zakupu

Client:104445100
#1 Nowicjusz#

Wybrałem produkty do koszyka i nie mogę dokonać zapłaty Czuję się wykluczony z zakupów na allegro. Proszę o pomoc. pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104445100 Napisz dokładnie w którym momencie pojawia się problem. Jaką formę płatności wybierasz? Czy podczas próby opłacenia zamówienia pojawia się jakiś komunikat?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:104445100 podałeś mało szczegółów. Pojawia Ci się jakiś komunikat? Na czym kupujesz (telefon/komputer/aplikacja mobilna)? Od kiedy występuje problem?

oznacz moderatorów