Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam i zapłaciłam za produkt. Ponieważ nie dostałam produktu w oznaczonym terminie rozpoczęłam dyskusję. Dyskusja nie została rozwiązana - nie dostałam ani produktu ani zwrotu pieniędzy. Allegro zaproponowało mi wystawienie wniosku o zwrot pieniędzy do POK. Wystawiłam wniosek i dostałam zwrot pieniędzy. Muszę przyznać że byłam mile zaskoczona. Temat zamknięty. Po dwóch miesiącach dostaję od Allegro formatkę (na którą nie ma możliwości odpisać), że mam oddać pieniądze. Pytam dlaczego?
@mitekvip Dostałeś kasę i towar?Zapytaj, najszybszy czat: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
@mitekvip Prawdopodobnie sprzedawca oddał Ci pieniądze lub wysłał towar po otrzymaniu pieniędzy z POK. Trzeba było nie przyjmować towaru, jeśli przyjęłaś, oddaj pieniądze do POK.
Tu masz kontakt, gdzie możesz to wyjaśnić; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Nic mi nie przysłał i nic mi nie oddał. Ludzie litości jeszcze nie straciłam świadomości.
@mitekvip Spokojnie może nie ty lecz ktoś inny chwilowo "utracił świadomość" .Ty złożyłeś wniosek do POK i otrzymałeś zwrot ,allegro wtedy ściąga należność ze sprzedawcy a ten pewnie przedstawił im jakieś potwierdzenie wysyłki lub zwrotu środków skoro teraz nalegają byś im zwrócił pieniądze .Pisz na kontakt jak radzi ci @xyz96 oraz @LEW433 niech allegro wyjaśni ci dokładnie o co chodzi.
No właśnie szukam cały czas miejsca "kontakt"z Allegro.
@mitekvip Czy w korespondencji ze sprzedającym nie potwierdziłaś, że fotele ostatecznie do Ciebie dotarły?
No właśnie, i tu pewnie powstało nieporozumienie. Po zamknięciu tematu z tą nieuczciwą firmą zamówiłam jeszcze raz ten sam towar w innej firmie, też na Allegro. Transakcja przebiegła prawidłowo, skutecznie i miło. Kilka dni po otrzymaniu towaru z nowej firmy (prawie dwa miesiące po tamtej nieuczciwej transakcji) Allegro zapytało mnie czy dostałam towar, potwierdziłam że dostałam, ale nie zauważyłam że pytanie dotyczyło tej nieuczciwej firmy, bo dla mnie ona już nie istniała. Sugestia, zbieg okoliczności i dat. Szukam kontaktu z Allegro żeby to wyjaśnić.
@mitekvip Dziękuję za wyjaśnienie. Dałam znać odpowiednim osobom. Otrzymasz od nas jeszcze maila w tej sprawie.
Otrzymałam maila, i bardzo dziękuję za pomoc.