anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie uczciwy sprzedający oraz błąd z numerem zamówienia gdy zamawiasz jako niezarejestrowany

Client:82034727
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

nie moge wysłać zgłoszenia bo numer oferty choc widnieje jest nieistniejący w zgłoszeniu ( zamówienie robilem jako nie zarejestrowany )
w 12 kwietnia 2020 , godz 19:05:15 , zakupiłem 2 baterie za kwotę 92 zl plus przesyłka polecona 5,90. od Mario2007_1
Dzisiaj zadzwoniłem z rana do nich w celu poinformowania że nie otrzymałem nadal przesyłki, Pani kazała zadzwonić raz jeszcze po godzinie 9 . tak tez zrobiłem. otrzymałem informację że przesyłka idzie od 2 do 7 dni i ze właśnie została wyslana i mam czekac. Kilka minut później oddzwonił do mnie ich pracownik Pan i twierdzi że na szybko raz jeszcze sprawdził moje zamówienie i ze odebrałem je tydzień temu i ma potwierdzenie i widzi ze jest towar u mnie w domu . Poprosiłem zatem o kopie potwierdzenia odbioru towaru odpowiedział ze wszystko ma i dla niego temat jest zamknięty .

Drodzy Państwo nie otrzymalem i nigdy nawet od kuriera nie otrzymałem smsa że przesyłka ich jedzie do mnie co zawsze ale to zawsze tak jest robione i mam podac kod jaki otrzymuje smsem aby potwierdzić odbiór przesyłki. nigdy tej przesyłki nie otrzymałem w dodatku fakt mówiący jedno od Pani a co innego od Pana jest ewidentnym walkiem. Czuje sie oszukanym prosze o pomoc w zwrocie pieniędzy .

zamówienie nr ( tak mam na emailu - wszystkie meile udostepnie w razie potrzeby )
3adbb552-7cdf-11ea-b423-714e749ab258
numer oferty był 8559707579 ktos nagle po moim zakupie cos zmienił i numer oferty nie działa .... dziwne
8559707579

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

Za 5,90 to list polecony, kurier tego nie roznosi 😞

Poproś o nr nadania, i sprawdź 🙂 

Te przesyłki faktycznie długo idą, a nie jesteś przypadkiem na kwarntannie bo poczta wtedy nie doręcza dostaniesz po 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:82034727
#8 Zapaleniec#

A co ma kwarantanna do listu haha.. Myślisz że każdy kto na kwarantanne to zaraz na bramie jest szyld z informacją?

Nie nie mam żadnej kwarantanny. Koleś porostu to oszust i wykorzystuje system błędu w allegro bo nie mogę nic zrobić. Badziewie nie strona. A piszą że gwarantują uczciwość zakopow.. No to zeczywiscie uczciwość buhaha. Kolejna zlodziejska strona nic więcej 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:82034727 informacja ze strony Poczty Polskiej chodzi o bezpieczeństwo pracowników mogą mieć te adresy od sanepidu 🙂

Informujemy, iż Poczta Polska nie doręcza przesyłek kierowanych na adresy objęte kwarantanną. Pierwsza próba doręczenia przesyłki będzie miała miejsce dopiero po zakończeniu okresu kwarantanny.

Prosimy osoby objęte kwarantanną o pozostanie w domu, zaprzestania prób pozyskania przesyłek i spokojne oczekiwanie na doręczenie przesyłki w najbliższym możliwym terminie.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:82034727
#8 Zapaleniec#

Czy nie czytacie co napisałem? 

Jeden uwziol się na kwarantanne ktorej nie mam i pisałem otym a drugi o napisanie wniosku w którym trzeba podać numer zamówienia którego system nie akceptuje bo zamówienie jest zrobione od osoby nie zarejestrowanej. Otym też pisałem. 

I pisze właśnie otym że koło to wykorzystuje a allegro oklamuje innych o uczciwości zakupów a jka widać nie są uczciwe. 

Więc jakie są opcje inne... 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:82034727  Weź głęboki oddech ...  Prosisz społeczność o pomoc czy atakujesz i obrażasz  wszystkich bo coś Ci nie poszło tak jak chciałeś ? Poza tym publiczne nazywanie sprzedawcy oszustem to słaby pomysł .

@_HolaOla_ może coś tutaj zaradzisz ? 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Client:82034727
#8 Zapaleniec#

Przepraszam, pisząc do mnie jako Moderator ze ja kogoś obrażam jest absurdem, wskaż gdzie i kiedy ...

Jeżeli piszę allegro że my dajemy mozliwość zrobienia ucz\ciwych zakópów oraz każdy może złozyć zawiadomienia na oszusta a w rzeczywistości jest inaczej bo nie mozna zrobić zgłoszenia a towaru zakupionego nie mam, kase straciłem wiec gdzie tu uczciwość ??

 

Jako moderato który zna juz temat powinnaś/powinieneś skierowac ten temat w odpowiednie mijesce lub napisac gdzie i w jaki sposób zgłosić brak zakupionego towaru oraz zgłosic brak mozliwości zgloszenia poprzez standardowe zgłoszenie o braku towaru z powodu że towar a właściwie numer zamówienia system nie akceptuje w formulazu co powoduje brak takiegj mozliwości zgłoszenia .

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:82034727 Spokojnie, @Kaliope_Brzeg nie jest tutaj moderatorem i wyraziła tylko swoją opinię. 

Natomiast ja, jako moderator ze strony Allegro, już zajęłam się Twoją sprawą. Potrzebuję jednak chwilę na konsultację tej transakcji. Jak tylko zdobędę więcej informacji na ten temat, wrócę do Ciebie z instrukcją, co dalej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:82034727 Na adres mailowy, z którego dokonałeś zakupu, otrzymałeś już  od nas wiadomość w tej sprawie. Znajdziesz tam wszelkie wskazówki dotyczące dalszych kroków, dlatego sprawdź proszę swoją skrzynkę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_, on pewnie kliknął [ ODPOWIEDZ ] na górze zamiast na dole 🙂
miau 😙

oznacz moderatorów