Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem konto. W ofercie było napisane, że sprzedający posiada zgodny klucz do zmiany danych na koncie aby konto po zakupie było pełne moje tj e-mail itp. Po zakupie sprzedający wysłał mi dane do konta oraz błędny klucz do zmiany danych. Gdy napisałem do sprzedającego iż chce aktualny klucz lub zwrot pieniędzy, że nie dostanie zwrotu pieniędzy ani klucza. Co mogę teraz zrobić? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa