Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam numer karty podarunkowej, zrobiłm nią zakup a część środków jeszcze na niej została. Niestety nie widzę jej ani na liście swoich kart z pozycji panelu, ani nie pojawia mi się jako propozycja do wykorzystania przy kolejnym zakupie. Nie mam też możliwości dodania jej ponownie - w sumie to oczywiste, gdyż zakup został wykonany. Ktoś spotkał się z czymś takim ? Jak temu zaradzić?
@__wayfarer__ Możesz mi przesłać numer zamówinienia, przy którym wykorzystałeś część środków z karty podarunkowej? Podaj też proszę jej początkową wartość.
Już nie ma potrzeby - okazało się, że płatność "wisiała" zablokowana w systemie z niewiadomych mi powodów. Anulowałem. Przeszedłem raz jeszcze proces opłaty używając wspomnianej karty. System załapał, jest już widoczna. 🙂 Dziękuję za gotowość 🙂