Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry,
ponad miesiąc temu zwróciłem towar, sprzedający twierdzi że kilka dni później zrobił przelew za zwrot na moje środki Allegro ale do tej pory na moim koncie nie ma historii tej transakcji. Nie mam też wpływu na konto bankowe na które prosiłem przelać zwrot. Czy to możliwe że Allegro tak długo "księguje" ten przelew ? To już ponad miesiąc czasu !!
nie widzę takiego maila niestety. Możliwe że usunąłem ale w koszu też nie ma (choć starsze niż 30 dni mail kasuje) .
Nie podejrzewam tutaj oszustwa bo sprzedawca to firma z dobrą renomą na allegro - ale chciałbym rozwiązać tą sprawę i odzyskać pieniądze.
Weź wklej tutaj numer zamówienia i wywołaj moderację. Podczas pisania postu jest taki zielony napis "oznacz moderatorów".
@Waszol Po zwrocie od sprzedającego, wcześniej mail od Allegro>był? to środki trafiają tam skąd wyszły, jak np: na raty to trafiają do kredytodawcy.
maila o wysłanym zwrocie od sprzedającego nie widzę (ale jak pisałem wcześniej mogłem usunąć w zamieszaniu jakie mam na skrzynce). Płatność była robiona za pomocą bliku bez kodu - "Płatność w ramach usługi Przelewy24" - tak pisze w szczegółach zakupu
@Waszol a nie brałeś tego na allegro pay?
raczej nie, nawet za bardzo nie wiem co to jest 🙂 kupowałem jak zawsze, jak wszystko inne
@Waszol a sprawdzałeś historie od dnia zakupu?
ale historie czego ? Od dnia zwrotu sprawdziłem historię maili, wiadomości allegro, przelewów na konto bankowe i przelewów na konto allegro. Nigdzie nic nie znalazłem 😕
@Waszol historie konta bankowego do którego masz podpięty BLIK od dnia zakupu.
sprawdzałem, nie ma tego zwrotu
@Waszol Dziękuję, dokładnie o ten numer chodziło. Sprawdziłam już ten zwrot i sprzedający poprawnie zlecił go w naszym systemie 19.09.2022 r. i jest poprawnie rozliczony, więc jeśli nie znalazłeś przelewu na swoim rachunku w okolicach tej daty, napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie, które będziesz mógł przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić z nimi tę sytuację.
dziękuję za sprawdzenie!
I dzięki wszystkim za chęć pomocy !!
pozdrawiam
@Waszol Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ten zwrot. Sprawdzę tę sytuację, ale potrzebuję dokładniejszych informacji o jakie zamówienie chodzi.
skopiowane ze szczegółów zakupu więc chyba o to chodzi:
NUMER ZAMÓWIENIA
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
14 wrz 2022 09:42 MNL2/2022