Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:46901770, czy możesz wskazać numer zamówienia? Nie widzę żadnego zakupy na koncie, z którego tu piszesz. Być może zakupu dokonałeś na innym koncie? 🙂
@Client:46901770 Zobacz, czy nie kupiłeś tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Niczego nie masz obowiązku anulować. Jeśli sprzedawca nie jest w stanie wywiązać się z umowy i dostarczyć towaru w terminie określonym na aukcji, powinien Ci niezwłocznie oddać pieniądze bez żadnego anulowania z Twojej strony. Jeśli nie odda wpłaty, napisz tu ponownie. Są na to sposoby.
Terminu dostawy nie określa sprzedawca tylko Allegro. Na podstawie swojego, zapewne tajemniczego, algorytmu. Sprzedawca w takiej sytuacji jest tylko „chłopcem do bicia”