Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie widzę u siebie zakładki anuluj zakup proszę o pomoc
Może sprzedawca zdążył wprowadzić nr nadania? Wówczas anulowanie nie jest możliwe.
własnie nie paczka nie została nadana i nie widze anuloania
@aga0232, oczywiście chodzi o zwykłe Allegro, nie AL 🙂
tak zwykłe
nie wszyscy sprzedający udostępniają opcję "anuluj"
@aga0232 Chcesz zrezygnować z zakupu?
Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Możesz też zwyczajnie, zgodnie z przepisami, wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Dzięki bardzo za pomoc
Najbardziej oczywiste rozwiązanie, a my szukamy jak przywrócić przycisk ANULUJ 😄
wystarczy że sprzedający zmieni status zamówienia na w realizacji lub wysłane i przycisk anuluj przestaje być aktywny