Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
14.11.2025 dokonałem zakupu zbiorczego kilku towarów od kilku sprzedających.
nie widzę zakupionych towarów w zakładce moje zakupy. proszę o pomoc.
@Agro__Kompleks zakupy powinny być widoczne na Twoim koncie. Czy sprawdzasz to na tym samym urządzeniu? Czy jesteś tam zalogowany do swojego konta Agro__Kompleks?
niestety, ostatni widoczny zakup mam z 29.10.
towary dzisiaj zaczynają przychodzić, a ja nie mam skąd pobrać faktury.
w wiadomośći e-mail potwierdzającej zakup jest link do "Przejdź do Szczegółów zakupu", w który klikam, otwiera się okno przeglądarki z komunikatem "Nie znaleźliśmy takiego zakupu". pod komunikatem jest link do "moje zakupy" w który klikam i przenosi mnie do moich zakupów w których tych zakupów nie ma.
@Agro__Kompleks przełącz się na drugi widok. Możesz to zrobić jak na zrzucie poniżej i wtedy sprawdź zakładkę [moje zakupy]:
Dziękuję, takie proste, a takie trudne ❤️
odpowiadając na pytania. tak, jestem zalogowany na właściwe konto.